Gå til innhold

Ser etter en "instance crew" lvl 60Rogue. B. Blade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som sier Rogue ikke er gode i Instances kan ikke helt skjønne hva en Rogue brukes til, tror jeg.

F.eks om du møter på en gruppe med 3-5 mobs på èn gang, er det utrolig kjekt med en Imp. Sap Rogue, mest sannsynlig kan Roguen sappe 2-3 stykker før Sappen hans feiler, og han kommer til syne. Dermed må du bare sloss mot 1 eller 2 istedet for 3, 4 eller 5.

Om dette ikke er nyttig kall meg en sau, ;)

Og Rupture, Garrote og Expose Armor er forsåvidt temmelig nyttige mot "boss"-mobs, tar endel mer liv per slag med Expose, og det forsvinner mye med Rupt. og Garr. DoT's.

Blind funker og godt, om en Priest sliter kan du Blinde targeten bort fra den, og tanke den selv med Evasion.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Folk som sier Rogue ikke er gode i Instances kan ikke helt skjønne hva en Rogue brukes til, tror jeg.

F.eks om du møter på en gruppe med 3-5 mobs på èn gang, er det utrolig kjekt med en Imp. Sap Rogue, mest sannsynlig kan Roguen sappe 2-3 stykker før Sappen hans feiler, og han kommer til syne.

Du kan bare bruke Sap på 1 target i gangen.

Men så klart skal en rogue være med som main dmg dealer, ja gjør mer dmg enn mager med gode våpen.

Og med gnomish engeneering er det enda kjekkere, kommer det en wipe, kan roguen vanishe og resse en annen som kan resse.

Men 2 rogues i et party på 5 i en high lv instance fungerer nok ikke..

Skrevet
Det vi prøver å fortelle deg er at det er INGEN som vil ha med 2 rogues i et party, kanskje til nød en, men ikke to.

Kunne gått i instancer som BRD osv, men i scho/strat osv.. Da har du rett.

Ja, han er lvl 60 så da er det vel de nevnte instancene det går mest i.

Skrevet (endret)
Du kan bare bruke Sap på 1 target i gangen.

NEI! Hvor har du det fra?

Talents kan gi deg god sjans for å gå tibake i stealth etter bruk av sap.

Så hva står på description av skillen Sap da ?

Jeg har så klart aldri nekta på at man kan gå inn i stealth mode etter å ha sappa noen.

La meg gjøre gjøre meg selv litt klarere.

Du kan ikke sappe 1 så sappe 1 til.

Hadde dette gått ann kunne rogues vært standalone MoFo's å f.eks en lv 60 rogue kunne drept et party på 5 lv 40 players ved å sappe 4 å drepe 1 i gangen, if you catch my drift. Og slikt hadde det blitt whine av...

Edit: skrivefeil.. Mørkt her

Endret av Fnix
Skrevet

Etter å ha sappet en så vil de andre mobsa være "in combat", dermed går det ikke ann å sappe 2stk med samme roguen. Men er litt usikker når det gjelder 2 rogues, hvis begge sapper akuratt i samme milli sekund er det kanskje mulig :p .

Skrevet

Herregud! Lam lesning her!

Et bra party kan også være Warrior, Rogue, Rogue, Druid, Mage! Alt kommer ann på!

Men rogues fungerer jo som "damage dealer" og "crowd control" så jeg fatter ikke hvorfor alle "ser ned" på rogues.

Ett party klarer seg stort sett uten warlocks og hunters føler jeg.

Men mages og rogues klarer kan sette folk ut av spill !

Og druids er "bedre" healere enn "priester" om dere vet dere er safe å ingen kommer til å trenge "rez".

Er forøvrig lvl 60 NE Rogue på Burning blade :p "Royal Blood" forever!

Skrevet
Etter å ha sappet en så vil de andre mobsa være "in combat", dermed går det ikke ann å sappe 2stk med samme roguen. Men er litt usikker når det gjelder 2 rogues, hvis begge sapper akuratt i samme milli sekund er det kanskje mulig :p .

Ikke snakk om samme "milli" sekund som du sier! Om dere sitter på ventrilo eller en annen teller opp så funker det.

Slår aldri feil med ventrilo eller skype..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...