Gå til innhold

Hva er det beste mobilmerket (på norsk jord)


Hva mener DU er det beste mobilmerket (på norsk jord)  

418 stemmer

  1. 1. Hva mener DU er det beste mobilmerket (på norsk jord)

    • LG
      3
    • Motorola
      7
    • Nokia
      126
    • Panasonic
      2
    • Phillips (vært ute, men på full vei tilbake)
      1
    • Qtek
      22
    • Samsung
      46
    • Siemens
      34
    • Sony Ericsson
      177


Anbefalte innlegg

Jaja, men syns f.eks Series 60-mobilene til Nokia er ganske bra, mens Siemens stiller sterkt på mid-end telefoner, som f.eks CX65/M65.

Sony Ericsson er generelt gode, Samsung er flinke på design osv.

Siden jeg da selv bruker en Series 60-mobil så stemmer jeg Nokia, siden det andre ikke bryr meg akkurat nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg stemte på Nokia. Jeg føler at Nokia leverer veldig mange gode telefoner, og mange ikke så bra også. Men akkurat til MEG synes jeg de leverer best mobiler. Jeg elsker Series 60, og nå som de blir kombinert med raske prosessorer eliminerer man sakte men sikkert de negative sidene Symbian har medført, samtidig som systemet blir bedre og bedre.

 

Raske prosessorer?!?

Hvem symbian har kommet med rask prosessor det siste året?

9300?

9500?

3230?

6680/6681?

 

Andre produsenter som SE er også sterke med f.eks. K750i, men for meg er det altfor liten skjerm.

 

Altfor liten i forhold til hva?!? S60?

K700/750 har vel 1.8", hva har S60, 2.0"?

 

Samsung imponerer også, men jeg synes mange mobiler virker litt halvhjerta. Småfeil og rare mangler hindrer dem i å nå toppen, for meg.

 

Helt enig, flott utvendig, uferdig innvendig, men de er på gang!

Syns også alle skryter så av Samsung skjermene, men syns de virker litt...kunstige, for lyssterke!?!

Syns det er et artig emne, litt overfladisk men ok...

Stemmer på S/// siden jeg føler de legger mer kvalitet i sine mobiler, for de har den beste og mest brukervennlige UI av alle merker.

For detaljene, designet og skjermene.

 

Listen min ser slik ut:

 

1. S///

2. Motorola (pga looks)

3. Samsung (blitt bedre UI,litt fjortiss,men ser bra ut og er på et høyt teknisk nivå)

4. Nokia (pga mangfold)

5. Siemens (kjedelig, men ok billig mobiler)

 

Disse er merkene jeg har erfaring med, ikke noe vits i å mene noe man ikke har prøvd selv.

 

Den perfekte mobilen er ikke laget ennå, og i mine øyne er det heller ikke noe merke som er overlegent de andre.

Er personlige preferanser som burde avgjøre mobil valg, ikke se seg blindt på et merke!!!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis ikke jeg tar feil (noe jeg sikkert gjør) så er Nokia's Series 60's skjermer på 2.2 og S700i's på 2.3. S700i's skjerm er ivertfall noen mm større, har sammenlignet dem.

Helt riktig. 2,2" på S60-skjermene til Nokia. 2,3" på S700i.

 

2,5" på Panasonicene på slutten av året :dribble: .. hehe

Lenke til kommentar

Jeg stemte på Samsung jeg. Trolig mest på grunn av at jeg setter design foran funksjonalitet.

Ufattelig bra design spør du meg. For også et pluss for litt gøyale finesser som automatisk åpner (P510)

 

Rett etter følger Nokia og SonyEricsson (sistnevnte havner på 3. plass rett og slett for jeg er så sinnsykt lei av T610/T630 som nesten alle har!)

 

Men bmwm3, hvorfor S/// ? (Har skjønt at det er SE, men...)

Lenke til kommentar

Stemte Nokia, jeg.... Selv om jeg har Siemens.

 

Jeg har en oppfatning av at mane produsenter gjør det supert for tiden, men Nokia ligger enda litt over.

Synes Nokia har gjort et comeback i det siste og lansert billigfoner på løpende bånd. Det er stas. Og så har de satt ned utsalgsprisen på modellene sine. Det er bra. 3230 til 2900, hva mer kan man ønske seg?

Litt trekk for oppfinnsomt design til Nokia. Hvor ble det av kamskjellmobilene vi ble lovet, Nokia?

 

Siemens nådde ikke opp. Synes ikke Siemens' skjermer er helt på nivå med Nokias og siemenstelefoner har en tendens til å være noe tregere enn nokiatelefoner. Og andre telefoner.

 

Sony Ericsson har jeg absolutt ingen erfaringer med, så jeg vet nesten ikkenoe om dem. Har fått en oppfatning av at de lager kvalitet, men vet ikke.

 

LG burde skamme seg når det gjelder dyre telefoner. T5100 er jo svindyr enda. Den koster rundt 4000, men har ikke minnekort, blåtann eller symbian. Dessuten er den litt stor til å være kamskjell. Men LG må da være den beste billigfonprodusenten next to Siemens?

 

Motorola. Design, noe mer å si? :love: Razr :love:

 

Samsung - fint design, lite annet.

 

Qtek, enormt stilige telefoner! Men batteritiden? Kan en telefon med 2t taletid kalles telefon?

 

Panasonic kommer til å vinne ekstreme markedsandeler i løpet av året! De nye kamskjella deres er jo bare helt geniale! En av dem skal bli min en gang! Godt batteri, nydelig design, ekstremt bra skjermer, høyoppløselige bilder(kvaliteten tør jeg ikke si noe om), men de veier o litt da...

 

Philips.. Når begynte de å lage telefoner?

 

Og hvorfor kan man ikke stemme Alcatel?

 

After all, the list looks like this:

1. Nokia (Panasonic)

2. Siemens

3. Motorola

4. Sony Ericsson

5. Samsung

6. LG

7. Philips

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...