Snipro Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg har nVidia GeForce fx 5600 grafikkort, Asus PAP800 hovedkort, Sound Blaster Live! lydkort og Itell Pentium 4 CPU 2.6GHz prosessor på datamaskinen min. For en stund siden skifftet jeg prosessor til en Intell Pentium 4 3GHz prosessor og alt funket flott. I går skiffet jeg lydkortet mitt til Sound Blaster Audigy og instalerte nye drivere pga mitt gamle var begynt å bli litt slitt. Etter driverene var instalert, gikk jeg inn i cs, og oppdaget at FPSen min hadde gått fra konstant 99-100 til 10-60. jeg prøvde i andre spill og merket at det hakket det også. Derfor skiffet jeg tilbake til det gamle lydkortet, og slettet driverene, mn det fikk ingen resultat. Så skiftet jeg tilbake til den gamle prosessoren slik at jeg heller bare skulle ha det slik som jeg hadde, mn dette funket heller ikke. Jeg har nå prøvd å systemgjennomrette til før jeg skiffet prosessor, slette driverene med driver cleaner og instalere på nytt, kjøre cs i laveste oppløsning og instalerer directX på nytt. Alikevell har jeg lav fps. Noen som kan hjelpe meg?
Betroz Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Eneste forslaget mitt er å først laste ned nyeste drivere til ALT. Så formaterer du Windows partisjonen og legger inn alt på nytt. Kjipt men ofte eneste utvei hvis man ikke finner ut av det på annen måte.
A.J Green Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Avinnstaler skjemkortdriveren og legg inn ny. Da skal det funke. Lydkortet skal ikke han en dritt å si for fps'en,
DevN Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg bruker en 66.93-versjon av driveren. Den nyeste (71.84) ga meg mye FPS-loss i CS. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå