-jH Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Ikke noen big deal dette her altså, men bare lurer på om noen har noen tips om ka eg bør velge ang. race og classes når eg begynner å spille. Ka som e bra osv. Gikk glipp av wow når det var første gangen var ute for salg , så venter i spenning. Altså god tid til å bestemme seg for litt av hvert...
alfabanan Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Paladin skal visst være ganske greit for nybegynnere.. og da spørs det jo hva du vil være av dverg eller menneske Ellers er det jo alltid lurt å velge hva man selv synes ser tøft ut, enn å gå for det som noen sier er det beste... Kan og være lurt å prøve ut litt forskjellig hvis man er ny..
hallgeirl Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hva som er bra? Alle klasser er gode til det de er laget for, f.eks. Warrior tåler masse, men gjør mindre damage enn f.eks. Rogue som tåler mindre og er mer avhengig av å snike seg rundt og gjøre masse damage på kort tid. Ellers har vi priest som IMO er den beste supportklassen om du liker sånt (shadowpriests kan også gjøre brukbar damage), og mage som gjør masse damage, men er avhengig av å holde fiender på avstand da de tåler veldig lite. Paladin er god til support og tank, men ikke like god som warrior og priest til de to tingene, men fungerer mest som en kombiløsning. Warlocks kan sees på som mages som bruker litt mørkere magi (f.eks. forbannelser, summoning av demoner osv.) og er god å ha i grupper, samt en av de beste til å spille solo med men er ikke like rask til å drepe som mage. Den er derimot bedre til å holde ut i lengre kamper. Shaman er som paladin, en kombiklasse. Tåler mindre enn paladin (paladin får plate armor, shaman får mail), men har til gjengjeld spells som gjør at den gjør mer damage enn paladin. Druid er også en kombiklasse, som har shapeshifting som gjør den om til bjørn (tilsvarende warrior), catform (omtrent som rogue, sniker seg rundt og gjør masse damage, men tåler ikke så mye), travelform som gjør at du løper raskere, samt waterform som gjør at du kan svømme raskere. I tillegg har den vanlig casterform (ingen shapeshifting) som gjør at du kan fungere som priest/mage. Hunter er en av de beste solo-klassene, sånn som warlock. Bruker mest ranged våpen som bue og rifler og har et pet som kan ta imot damage. Jeg tror jeg har fått med det meste nå.. så får du velge det du synes passer best for deg
Bautastein Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hva som er bra?Alle klasser er gode til det de er laget for, f.eks. Warrior tåler masse, men gjør mindre damage enn f.eks. Rogue som tåler mindre og er mer avhengig av å snike seg rundt og gjøre masse damage på kort tid. Ellers har vi priest som IMO er den beste supportklassen om du liker sånt (shadowpriests kan også gjøre brukbar damage), og mage som gjør masse damage, men er avhengig av å holde fiender på avstand da de tåler veldig lite. Paladin er god til support og tank, men ikke like god som warrior og priest til de to tingene, men fungerer mest som en kombiløsning. Warlocks kan sees på som mages som bruker litt mørkere magi (f.eks. forbannelser, summoning av demoner osv.) og er god å ha i grupper, samt en av de beste til å spille solo med men er ikke like rask til å drepe som mage. Den er derimot bedre til å holde ut i lengre kamper. Shaman er som paladin, en kombiklasse. Tåler mindre enn paladin (paladin får plate armor, shaman får mail), men har til gjengjeld spells som gjør at den gjør mer damage enn paladin. Druid er også en kombiklasse, som har shapeshifting som gjør den om til bjørn (tilsvarende warrior), catform (omtrent som rogue, sniker seg rundt og gjør masse damage, men tåler ikke så mye), travelform som gjør at du løper raskere, samt waterform som gjør at du kan svømme raskere. I tillegg har den vanlig casterform (ingen shapeshifting) som gjør at du kan fungere som priest/mage. Hunter er en av de beste solo-klassene, sånn som warlock. Bruker mest ranged våpen som bue og rifler og har et pet som kan ta imot damage. Jeg tror jeg har fått med det meste nå.. så får du velge det du synes passer best for deg GOd oppsummering. Ellers kan du lese på www.worldofwarcraft.com for mye info.
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 kommer veldig ann på KA du vil spille det da.. druid er litt av alt.. de kan tanke (bear), de kan vere rogue (cat), de kan vere main healer har nice buffs osv.. selv syntest i at hunter var SIKKERLIG morro fra lvl 1 - 46.. men vart for mye pvp og forlite pve.. vil du vere pvp kongen lag en undead priest. skal du spille på en pve server så ville JEG valgt enten hunter eller warlock:) men dette er nesten umulig for oss å hjelpe deg her.. det hadde vert fint om du fortalte oss ka du liker.. liker du å kaste spells, ta mye skade uten at det gjør noe, eller å heale folk isteden for å gjøre dmg:)
hallgeirl Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Paladin skal visst være ganske greit for nybegynnere.. og da spørs det jo hva du vil være av dverg eller menneske Ellers er det jo alltid lurt å velge hva man selv synes ser tøft ut, enn å gå for det som noen sier er det beste... Kan og være lurt å prøve ut litt forskjellig hvis man er ny.. Hva gjør paladin mer egnet for nybegynnere enn de andre klassene? WoW er VELDIG nybegynnervennlig, så jeg tør å påstå at det ikke er noe problem å velge f.eks. mage eller lignende i starten. Det er jo såklart noen klasser som kanskje krever litt mer enn andre, men i WoW så vil ikke jeg si det er noe særlig stort problem selv for nybegynnere. Det er uansett veldig enkelt i starten så du har tid til å lære å spille med klassen din før det blir vanskeligere og vanskeligere.
-jH Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 (endret) GOd oppsummering. Ellers kan du lese på www.worldofwarcraft.com for mye info. Joa, har lest alt d der... Har egentli mest lyst til å være Druid da... (Etter å ha lest på ting og tang i ca en måned) Endret 11. april 2005 av ObliVioN =]
Kim Roger Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hva gjør paladin mer egnet for nybegynnere enn de andre klassene? paladin bruker mail, har grei damage og kan heale. så de dauer ikke ofte.
hallgeirl Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hva gjør paladin mer egnet for nybegynnere enn de andre klassene? paladin bruker mail, har grei damage og kan heale. så de dauer ikke ofte. Det er greit nok. Men som jeg nevnte så har alle klasser sine sterke sider (og lette å lære alle sammen), og paladin er ikke for alle. Jeg for eksempel syntes det var rett og slett kjedelig å spille paladin. Så å anbefale paladin til alle nybegynnere synes jeg blir.. feil Det er min mening ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå