bjovas Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 (endret) www.redorchestramod.com Ja folkens, nå har altså denne geniale moden kommet i versjon 3.2, med nye brett, nye våpen, nye features, ny knall spillbarhet. Red Orchestra er en mod som etterstreber realisme, så er du lei rambospilling er dette spillet for deg! Fans av Forgotten Hope, Operation Flashpoint, Ghost Recon, Americas Army og lignende spill bør absolutt teste ut snarest. Spillet er en total conversion mod for UT2004, så man trenger en original versjon av det spillet for å spille online. Last ned fra Fragzone.se Spillet har også et offisielt norsk diskusjonsforum, her! Vi er også en norsk klan, besøk oss på irc! #bf.no-RO @ quakenet. Gamer.no burde absolutt ta seg tid til å anmelde dette spillet, tror dere ville få en aha-opplevelse. Endret 10. april 2005 av Ghadafi
Windoge Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 (endret) Det er grunn nok i seg selv å kjøpe Unreal Tournament 2004, kun på grunn av Red Orchestra. Genial modifikasjon. Flyttes til kategori for modifikasjoner. Endret 10. april 2005 av ^Th0mas^
bamsefar Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 (endret) Har du flyktet over hit også Ghad? Etter alt det maset ditt må jeg jo nesten teste ut RO, men bare om du tester PoE igjen! Hmm, hvor gjorde jeg av den UT2k4 dvden min? Endret 10. april 2005 av bamsefar
bjovas Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Det er grunn nok i seg selv å kjøpe Unreal Tournament 2004, kun på grunn av Red Orchestra. Genial modifikasjon. Flyttes til kategori for modifikasjoner. Sorry for feilposting, fant ikke noen kategori for UT2004 og ble litt usikker. Takk for flytting. Har ikke flyttet hit, har alltid vært på dette forumet jeg. Kommer ikke utenom at gamer.no er et knall forum. Har sydd sammen en liten bildefortelling med tekst om RO, så folk kan se litt hva det går ut på. Dere finner den ved å trykke på denne linken.
thomassit0 Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 (endret) ser bra ut Endret 12. april 2005 av 2mass
Nauz Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 ser bra ut ser?? spilet(modden( er genial bra prøvde det hos en venn og har nå bestilt ut2004
Erlendz Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 hmmm sist gang jeg så denne modden komme opp på forumet bestemte jeg meg for å laste den ned, men nedlastningen låste seg rett før den var ferdig. Deretter ble hele greia bare glemt.... Skal teste nå. *laster ned og legger inn unreal 2k4*
Master Casemod Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) finnes bedre WW2 Fps enn det der. Mohaa, call of duty, brothers in arms knuser den modden der rett i bøtta:p sorry mac sjekk gamerankings.com du så finner du fort ut men hvis det er snakk om Mods til spill så er Forgotten Hope bedre enn dette her. hvis du mener at det er verdens beste ww2 fps er det feil, men kansje et av de bedre modsa Endret 3. mai 2005 av Master Casemod
Erlendz Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) finnes bedre WW2 Fps enn det der.Mohaa, call of duty, brothers in arms knuser den modden der rett i bøtta:p sorry mac sjekk gamerankings.com du så finner du fort ut men hvis det er snakk om Mods til spill så er Forgotten Hope bedre enn dette her. hvis du mener at det er verdens beste ww2 fps er det feil, men kansje et av de bedre modsa Latterlig innlegg... Så hvis vi mener det er den beste WW2 modifikasjonen er det feil? Sist jeg sjekket var det opp til hver enkelt av oss å ha en egen mening om slike ting. verken du, eller gamerankings.com skal få lov til å komme hit og fortelle oss hva vi skal mene er best av disse spillene. Min mening er etter å ha testet Red Orchestra at spillet ligger milevis over Mohaa og call of duty. Har ikke prøvd brothers in arms. Dersom du mener jeg tar feil er det din mening. Den aksepterer jeg, men du bør også akseptere vårt syn på saken. Endret 3. mai 2005 av OterOter
Master Casemod Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 har ikke ment at dere skal mene det jeg, bare min mening
Snorre Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Fikk veldig lyst til å kjøpe UT2004. Bare synd at jeg ikke har penger ellertid for øyeblikket.
bjovas Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 men forgotten hope også veldig bra... på en måte bedre FH er også veldig bra, men inf-combat i RO er milevis over FH. RO har derimot ikke fly, og har stort sett færre spillere pr server enn FH, RO blir typisk spilt med ca 10vs10 eller deromkring, mens FH omtrent krever 20vs20 for å være moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå