Gå til innhold

hvem vinner tippeligaen?

Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvem vinner tippeligaen?

Jeg tipper på et fotballag..

SKIKKELIG smart du.

Tipper vålerenga

Skikkelig smart du og ja.. Vif.. Hehe.. Med klysene Berre og Hulsker.. Hehe. Så de spillte skikkelig festfotball på Briskeby i kvell.. Hoho. Nei gullet havner nok i Trondheim igjenn.. Ruskete start mot Aafk, men slik starter de alltid!

Skrevet

Håper at RBK vinner serien fremfor Vålerenga, for det skal være Brann som bryter rekken. :p (Håper, men tror ikke at Brann vinner serien i år.)

Skrevet (endret)

Skal du være, vil du være Viking-gutt, JA FOR FAEN!!! :yes:

Er vel ikke tvil her i gården om hvem jeg holder med og tror vil nå til topps i årets tippeliga :love:

post-214-1113236944_thumb.gif

Endret av Gnomenz
Skrevet

Tror Vålerenga vinner med Rosenborg på andre plass. Viking og Brann kommer nok til å kjempe om bronsemedaljen.

Det e Viking, det e Viking så komme nå

Du kjenne vell de mørkeblå

Skrevet
Tror Vålerenga vinner med Rosenborg på andre plass. Viking og Brann kommer nok til å kjempe om bronsemedaljen.

Det e Viking, det e Viking så komme nå

Du kjenne vell de mørkeblå

ViGing! Stavanger Viging....!

Skrevet

Når serien er ferdig og gullet er i Bergen hvor det hører hjemme, så skal jeg bumpe opp igjen denne tråden bare for å vise hvor feil dere hadde. I neste kamp så knekker vi vålrenga :tease:

Skrevet

samme for meg, så lenge det ikke er Rosenborg.... :D

Det eneste jeg klarer å konsentrere meg om nå er at Stabæk skal rykke opp...

"...Blaa som himmel på en vakker dag,

blaa som havets bølger er vårt lag...." :thumbup:

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne si LSK, men det er vel mer realistisk med en eller annen plass fra 3-6.

RBK vinner i år også. Trur Brann kan bli sterke. Er vel eneste seriøse utforder til gullet. VIF får en nedtur, og havner under midten :!:

mvh

Pantera

Skrevet
Skal du være, vil du være Viking-gutt, JA FOR FAEN!!! :yes:

Er vel ikke tvil her i gården om hvem jeg holder med og tror vil nå til topps i årets tippeliga :love:

Du MÅ ha en IQ på 180, det har jo alle som heier på Viking da!

Viking :love:

Skrevet

Rosenborg vinner vel i år også :D , men det kan bli et slit ettersom Vålerenga har spilt bra i fjor :dontgetit: vi for vente å se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...