Gå til innhold

Polering av iPod


Anbefalte innlegg

Herregud! Det der er noe av det mest ekstreme jeg har sett, også etter kun 4 dager :ohmy: Et lite tips er å kjøpe en sånn liten beholder av mykt stoff som du kan feste på armen, i beltet eller legge i jakken. Da blir den ikke seende sånn ut.

 

Så til det du spør om: Er det noen muligheter for at de kan få byttet det for deg? Jeg mener, det skal vledig mye til for at den der blir fin igjen. Har du spurt der hvor du kjøpte den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har hatt min i snart 3 måneder, og jeg har kanskje 1 eller 2 riper som synes på displayet. Bak er det absolutt ikke en ripe, bortsett fra noe helt overfladisk. Bruker den nesten hver dag. Jeg fatter ikke hvordan folk får det til?

 

Jeg har t.o.m hatt med iPoden ut i SKOGEN bak ei hytte og kobla den til et anlegg. Den lå nede i marka hele tiden, men ikke en ripe... Har heller aldri hatt den sammen med nøkler, eneste den ligger sammen med er enten snusboks eller mobiltelefon.

 

Har en liten pose, som egentlig var til MD som jeg har den i, som beskytter den. Brillepose funker også.

Lenke til kommentar
Makan til folk behandler sitt utstyr. Oppbevarer og behandler min iPod som eit egg eg. Alltid i veske. Etter 1 1\2 års bruk må du studere den for å finne riper.

Oi, skulle ønske min var like fin!

Min bakdel er mye verre enn trådstarter sin. Det er så ille at jeg ikke kan speile meg selv på den :p (ikke at jeg har bruk for det...) Må kanskje selv vurdere å polere den og slutte å ha mynter i samme lomme som ipoden >_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...