Gå til innhold

Worklog Sandstorm! Lagd Nytt: UPDATE 15.01.06 Pics

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

tror det kommer i dag eller i morgen. er ikke sikker på om det kommer sp tidlig for har et sånn et prosjekt om andre verdens krig :thumbdown::realmad:

EDIT: Glemte og skrive. 300 innlegg!!! :woot:

Endret av -FriedDude-
Skrevet (endret)
:D

har samme brenne som deg :D , men bruker den bare til lesing av CD... plextoren gjør jobben bedre. :D

EDIT: glemte å nevne: NIVE project... blir drit bra.....

Endret av oddis89
Skrevet

Uber nice case du får da :p hva men vannkjøling. det ville sett veldig pent ut men en fin intigrert vanntank i plexi og en radiator i toppen av kabbinette :) ser jo tydeligvis ut som en er mer en dyktig nokk til å mekke det !! :yes::w00t:

Skrevet
Ser veldig bra ut :)

Hvor gammel er du, -FriedDude-?

*liker å svare for folk*

Mener har er 14 år..

Jeg mener han har fyllt 15... burde vite det siden jeg er kameraten hans og nabo :p

Skrevet

Nå har jeg slettet noen tullete innlegg her. Vennligst hold dere til tråden og diskuter seriøst. Hvis det blir mer avsporinger nå så blir det raskt advarsler og stengt tråd.

Skrevet

Ser ut til å bli et stilig og fint kabinett. Kjekt å ha skikkelig "kvalitetstid med far". Så ett par never i noen av bildene som var litt for grove til å tilhøre en på 14-15.

*følger spent med*

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

arti i tyrkia da? :p

• 3 uker senere...
Skrevet
[PSST] Ikke snakk sann spam...[/PSST] De stenger traden :D

Slapp av, they won't. Bare du kommer med updatene edine, så vil de ikke stenge den. Det som skjer er at de bare sletter "spamen" :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...