Gå til innhold

Total War: post dine online taktikker her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, en tråd for å poste deres online taktikker.

regler:

1. Lag en tegning som viser taktikken

2. Skriv en god forklaring på taktikken

3. hold dere til emne

-----------------------------------------------------

Først ut:

Min vanlige romer taktikk, men går med noen få andre sivilasjoner.

Krav: En fraksjon med tungt kavaleri og og sterkt infanteri

Svakheter: Chariots, og en motstander med mer kavari en du

--

1. Send infanteriet ditt i 2 grupper, som angriper hvert sitt hjørne på motstanderen

2. Send kaveleriet i 3 grupper, 1 på hver flanke og en gruppe i midten

3. I det infanteriet kommer frem, send du kavaleriet ditt på fiendens kavaleri

3b. Hvis du har 4 kavaleri enheter i gruppen, send først 3 stykker, og 20 sekunder inni kampen, sender du inn det siste, da flykter fienden

4. Da vil motstanderen din nok sende enhetene i midten på dine infanteri enheter

4b. Da sender du kavaleriet i midten inn i de, akkurat i det de kommer frem til dine soldater.

5. Se på fienden flykte som den slagne mannen han er.

--

Grå strek: Hva som høyst sansynligvis vil skje

post-236-1113133173_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, (ja, jeg er ny her)

Kan du poste en replay der du demonstrerer denne taktikken? Det haster ikke så ta den tid du trenger.

Skrevet

Det funker dårlig. I hvertfall mot feige greske pederaster. Når falanks-gjengen står med spydene ut mot alle retninger pluss at det står en gjeng med bueskyttere i midten av falanks-suppa, så er dette et reellt problem. Hva skal vi gjøre?

Skrevet

Ja, jeg har lert det nå Cun, jeg husker det til neste kampene våre. Nå skal ejg spille litt mot folk online, og be dem stille seg i den fryktedede boksen!

• 2 uker senere...
Skrevet

Den taktikken der er ganske rå Zyfex :cool: .

Har selv aldri helt fått den til selv,

(men jeg slo faktisk en online her om dagen med den faktisk)

men du er helt rå på den.

Han har slått meg noen ganger med den ja :D .

Selv følger jeg egentlig ikke noen spessiell taktikk, bortsett fra "The sledgehammer",

jeg prøver mer å finne ut hvordan jeg burde gjør det der og da.

Men det må da være noen andre her med noen heavy taktikker?

TSP :)

Skrevet (endret)

Har riktignok ikke prøvd meg så mye på online spilling. De to slagene jeg har spilt over internett var hjemsøkt av lagg og laming. Så jeg har ikke akuratt utviklet noen form for online taktikk.

offtopic: Noen som har noen bra tips for å møte på norske spillere på nett?

Endret av Benenzo
Skrevet
Har riktignok ikke prøvd meg så mye på online spilling. De to slagene jeg har spilt over internett var hjemsøkt av lagg og laming. Så jeg har ikke akuratt utviklet noen form for online taktikk.

offtopic: Noen som har noen bra tips for å møte på norske spillere på nett?

Bli med i Fury of the Norsemen klanen jeg og noen andre på dette forumet har laget.

Skrevet

Vil ikke si at jeg spiller regelmessig nok til å joine noen klan på dette stadiet. iogmed jeg er en lite erfaren spiller over nett.

Er for tiden i forcen, så det blir heller litt sporadisk spilling når endelig er hjemme.

Får se utover sommeren når jeg dimmiterer :)

Skrevet
Vil ikke si at jeg spiller regelmessig nok til å joine noen klan på dette stadiet. iogmed jeg er en lite erfaren spiller over nett.

Er for tiden i forcen, så det blir heller litt sporadisk spilling når endelig er hjemme.

Får se utover sommeren når jeg dimmiterer :)

Ok, men du er velkomme uansett. Registrer ihvertfall en konto på forumet til klanen min. Der diskuterer vi RTW ganske aktivt.

Skrevet
Ok, men du er velkomme uansett. Registrer ihvertfall en konto på forumet til klanen min. Der diskuterer vi RTW ganske aktivt.

Din klan? :p

Han kan vel sikkert spile med (noen av) oss selv om han ikke er med i [Fotn], kan han ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...