Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bare se på disse filmene

 

Agnitum Outpost blocked connections log!

Agnitum Outpost, antall blocked connections!

 

Forklaring av filmene: Det strømmer på med inbound connections på port 6346. Agnitum Outpost brannmuren blokkerer dem, men det er j****g mange!

 

Hva kan jeg gjøre for å få dette til å stoppe?

 

Prøvde å koble fra nettet et minutt, men det hjalp ikke.. Da jeg koblet på igjen, bare fortsatt det som før!

 

Desperat hjelp trengs!

 

Jon

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ligger filmene ute...

 

HJELP! :no:

 

Er snart oppe i 300000 blokkerte inkommende UDP forbindelser!!!

 

PS: Grunnen til at det står Reason: DDoS på alle forbindelsene er at jeg opprettet en regel i Outpost om at den skulle blokkere alle UDP forbindelser på lokal port 6346 og kalte regelen DDoS.

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar

Da er det vel en eller flere maskiner som er infisert med virus i nettverket til ISPen din.

Jeg fikk for ett år siden en hel haug, ikke så mange som du fra Telenor Business solution som er portalen Telenor bruker.

Var så enkelt at flere telenordabonenter hadde fått virus og spredde dritten.

 

Dersom du kan tracke noen av disse IP adressene så kan du jo klage til de som sender deg dette.

Lenke til kommentar

Ja, men alt er local port 6346 selv om remote port er forskjellig...

 

Rart at jeg skulle bli angrepet av noe så stort, sitter tross alt på en hjemmemaskin.. Har bare NGT Bravo :p , ikke noe stort og fancy...

 

400000 blocked nå...!!!

 

Hmm, noen av angrepene er TCP også...

 

Jeg har 8x så mange blocked connections som allowed!!!

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar

Hmm, tror jeg bare holder meg her bak firewallen, har ikke noe HDD mirror eller Norton Ghost program... Kanskje jeg til og med kobler helt fra nettet et par timer, *snufs*, og ser hva som skjer når jeg kommer på igjen...

 

Her er forresten en oppdatert screen capture av blocked count. Morsomt å ha til senere ("Såååå mange ganger ble jeg angrepet :p")

 

Oppe i 450000 nå! Fy f**n!!!

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar

Hei igjen, mistet internet siden mitt forrige innlegg (14:48), angrepene fortsatte, men jeg kom ikke noe sted på nettet.. Har slitt og strevet, og klarte til slutt å få routet all trafikk på UDP port 6346 vekk fra alle maskinene på nettverket på min brebåndsrouter, og nå virker alt som vanlig (Håper jeg).

 

Telleren stoppet på 670000, da dro jeg ut kontakten og restartet :p

 

Lurer på hvorfor dette angrepet kom.. :(

 

Skal legge ut link til filmene under det desperate øyeblikket da jeg mistet nettet litt senere...

 

Siste screen capture av telleren før avslutning... Klokken er 15:03

Da var internet borte :(

 

Angrepet holder visst fortsatt på, fordi det blinker veldig på brebåndsrouteren som kaster alle pakkene til UDP 6346, håper bare ikke angriperen bytter port.. :(

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...