Gå til innhold

Swat 4 er endelig kommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Swat 4 er bare sweet! Fin fin laget og et virkelig løft fra spill som feks Raven Shield som jeg har spillt mye siden den kom. Har kommet til Diamant sjappa nå ganske greit, men nå sliter jeg. Mange dører og rom sammen med klin gærne skurker så blir det litt å henge fingrene i!

Noen som har oversikten over hvor man kan finne mods(hvis/når det kommer)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
her kan du lese

omtalen fra gamer da. :love:

Jau, har lest omtalen fra Gamer. Har blitt fryktelig skeptisk til slike omtaler, selv om det enda går an å lese de fra Gamer.no.

Leste den første på Itavisen, men det giddet jeg ikke å ta alvorlig(med omtalen av Deux EX:Invisible War friskt i minne), men så leste jeg faktisk en omtale på Dagbladet.no elns så da var det i grunn bare løp og kjøp.

Så langt så er kravene innfritt. :yes:

Skrevet
Jeg digga SWAT 3, og det jeg har prøvd av 4'ern liker jeg også. Hittill synes jeg gamer.no var for strenge med sin omtale.

Synes i grunnen også det. Teamkompisene gjør stortsett jobben veldig bra. Er kanskje litt vel kjapp på avtrekkeren hvis ikke slemmingen lystrer helt ordre.

Har ikke hatt noe problemer med at de står å stanger hodet i veggen heller.

Hvis jeg skulle peke på noe så måtte det være at de litt ofte tar en snarvei til meg når jeg ber de komme til meg. Jeg har kanskje bare gått rundt er hjørne og da kan de finne på å gå kjappeste vei gjennom rommet(med alt det medfører...) i stedenfor å bare gå på utsiden rundt hjørne

Skrevet
Er det bare meg, eller er den kunstige intelligensen i Swat 3 bedre enn i Swat 4?

Husker ikke Swat 3, men jeg synes ikke AI i 4'ern er direkte dårlig, men den kan finpusses litt. Bad guys'ene er litt vel eplekjekk til tider, men sånn skal det kanskje være?

Skrevet

har ikkje prøvd bswat serein skal #laste ned swat 4# eller kjøpe det.

men har prøvd demoen

-det som plaget meg den fyrste gangen eg prøvde demoen var at sikte var så sensetivt :no:

-+ var grafikken og realismen.

Skrevet

Personlig synes jeg Swat 3 er bedre enn Swat 4, minus grafikk og våpenmulighetene. Swat Urban Justice ble kansallert fordi utviklerne neppe hadde tro på det, og de forrige Swat-spillene til konsollene ble aldri noe særlig, nei.

Skrevet
-det som plaget meg den fyrste gangen eg prøvde demoen var at sikte var så sensetivt :no:

det kan du no forandre på sånn som du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...