Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan gjøre en Volvo 240 fin, men ikke harry?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stillig 240! Men jeg likte ikke de ekstra lysene da ;)

 

Har ikke tenkt til å style min 240 for mye. Har tenkt til å senke den, ha noen stillige felger og kanskje en liten vinge på bagasjerommet. Skal ivertfall ha effektanlegg med en fet potte bak. Liker ikke standard pottene på de eldre Volvoene :p

Lenke til kommentar

okej, siden alle har sagt at 240 er harry, så kan jeg også si det.. er jo tross alt helt enig... men jeg kan jo også komme med et par tips..

 

Kjøp deg en 240 stasjonsvogn, også kjent som lang-40..

senk den

sett på 740-fangere (eller 960, er ikke sikker på hva som bli penest.. eller hva som passer)

sot rutene(IKKE helt svart..)

få på noen fete felger, men ikke for store..

hvite lys i fronten, røde lys bak..

få på en beskjeden takspoiler..

netting-grill..

drit i wunderbaum, decals/klistremerker og neonlys

 

 

240 trenger faktisk ikke å se så harry ut selv om den har harrystempel.. jeg veit om et par fine 240-er.. men de er best som stasjonsvogn..

 

Og hvis du absolutt skal ha turbo(noe som er litt fint..), så ikke ha overdreven lyd på pop-off'en.. det trenger ikke å høres ut som luftbremser på en lastebil eller buss.. folk er lei av sånt.. det er bare harry nå det... syns jeg da..

 

såh, det var min mening, lykke til..

Endret av Fukaniso
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jaja dere som ikke har annet å si en 240 er harry, kansje vi liker å være litt harry. min persjonlige mening er at 240 faktisk kan bli jævlig råe! :yes:

bare til å si imot men da synes jeg dere skal komme med en bedre begrunelse en at det er harry! :hrm:

post-133-1117963976_thumb.jpg

Lenke til kommentar
jaja dere som ikke har annet å si en 240 er harry, kansje vi liker å være litt harry. min persjonlige mening er at 240 faktisk kan bli jævlig råe! :yes:

bare til å si imot men da synes jeg dere skal komme med en bedre begrunelse en at det er harry! :hrm:

Har et annet bilde av den bilen. Veldig fin er den også ;)

Lenke til kommentar
Har et annet bilde av den bilen. Veldig fin er den også ;)

ja.. har noen flere bilder av den jeg oxo.. :) har masse 240 bilder.. tror bilen din kan bli kjempe rå.. :D spørs hvor mye penger du skal legge i den da :hmm: men stå på! :thumbup:

Skal kjøpe en for rundt 20-30000kr, skal prøve å finne en 240 TIC for den prisen. Så skal jeg vel skifte ut deler og slikt når jeg får bedre økonomi etter hvert som jeg begynner å jobb. Finner jeg ikke en 240 TIC for den prisen jeg er villig til å betale for min første bil så blir det vel en helt orginal 240, senke den, skifte felger og sotte vinduene i første omgang. ;)

 

Har forresten en del 240 bilder jeg også.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en del jenter. Mange av dem er ganske pene, både med og uten sminke. Noen av de jentene jeg kjenner ser bra ut i utgangspunktet, og litt diskrét sminking gjør dem ganske så attraktive. Selv de litt mindre pene jentene kan se ganske okei ut med litt for å dekke over de mindre bra delene.

 

Men jeg kjenner også et par drittstygge jenter. Uansett om du hadde bura dem inne i en sminkebutikk i et år, og antall mulige kombinasjoner de hadde forsøkt hadde oversteget stjerner i universet, hadde de fremdeles sett like jævlige ut. Noen jenter blir bare aldri pene uansett hva de gjør.

 

I rest my case :D

Lenke til kommentar

Zyrex sin Volvo 240 er ganske så fin. Men den hadde nok sett bedre ut med andre felger, senket og kanskje hatt en annen farge en hvit. Liker ikke hvit farge så godt. Men jeg er enig at det finnes mange stygge 240 som kjører rundt. Men styler man den riktig så kan den bli ganske så fin å se på synes jeg ivertfall.

 

I Post bilder av deres Sommer klare 240er!! på bilforumet.net er det ganske fin 240`er. Er medlem der også under samme brukernavnet som jeg bruker her.

Lenke til kommentar

Som det er nevnt litt lenger opp i en post her så er svak soting eller toning av rutene veldig fint. Helt svart soting etter min mening er ikke pent i det hele tatt. Tone rutene eller svak soting blir bra.

Senk bilen, få på noen brukbare fine felger og sote/tone rutene.

Endret av Leffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...