Steina Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg har en favoritt server på Call of Duty United Offensive, men ofte startes et map jeg ikke har. Det heter "mp_uo_harbor" Jeg spiller masse mappet "mp_harbor", for det har jeg, men hva i all verden er "mp_uo_harbor"? Om noen har mappet, eller kan hjelpe meg å finne det, så.. takk
LoveAmiga Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Dette er jo et orginal map til UO da. Da skal du jo ha det. Ellers er det bare å sette på allow downloading i multiplayer options....
Steina Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 (endret) Ellers er det bare å sette på allow downloading i multiplayer options.... Er det?! wow.. takk Det viste jeg ikke EDIT: Hjalp ikke å skru den på. Får bare melding om at jeg ikke har det. Uansett, Rart jeg ikke har det hvis det er et orginalt map.. EDIT 2: Her er meldingen jeg får da.. EDIT 3: Derre "allow downloading" i multiplayer options er jo gjerne bare for når du setter opp server.. Det er om du skal la andre få laste ned mappet eller ikke, og i dette tilfellet, er det skrudd av på den serveren jeg har i favoritter Endret 10. april 2005 av Steina
Steina Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 (endret) Kan ikke noen som har det, legge ut denne her da så jeg kan legge inn.. EDIT: Jeg har jo ingen mappe som heter "mp" eller ingen filer som slutter på .bsp wtf? Endret 10. april 2005 av Steina
LoveAmiga Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 EDIT 3: Derre "allow downloading" i multiplayer options er jo gjerne bare for når du setter opp server.. Det er jo bare å installere spillet på nytt da hvis det ikke funker....
Steina Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Men en kamerat av meg har også det samme problemet. Kan noen legge ut et screenshot av hvordan mappen SKAL se ut? Om det er en mappe som heter maps e.l. Har ikke det engang jeg
LoveAmiga Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Det er jo bare å installere spillet på nytt da hvis det ikke funker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå