Aldrack Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Som topic sier lurer jeg på om det er normalt å bruke fem timer å å levle fra 30-31. Kanskje dere kan si hvor mye tid dere brukte på sist level (helst over level 25) Lurer nemlig veldig på hvor i landet jeg ligger med tanke på hvor fort det jeg går opp i level.
Bamse_ Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 selv brukte jeg ca 3 t fra 27-28.. Gjorde da noen quester jeg hadde "glemt" så ble litt lav xp fra creepsa + at jeg var i gruppe med en til...
BåGan Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Spørs vel hva du gjør det, om 5timer på 1lvl er raskt.. På lvl 30-31 brukte jeg vel 2-3timer kænsj.. Gjorde masse quests fort om jeg husker riktig
Amd_Barton Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 tok 42 til 43 på 15 timer er ikke så rask men , driver å duellerer mye og blir med på raid så, tar litt lengre tid da
MaxXRebo Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Kan nok være normalt det hvis det er første char su spiller med. starter du en ny char så gjør du det nok på nesten halve tida
JoeDohn Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Men herrefrels da. Når skal folk klare å sette seg ned og virkelig nyte spillet når alt folk maser om er hvordan man kan levle kjappest mulig og om man henger etter hvis man levler så og så kjapt? Kommer litt an på åssen klasse du er, men hvis du har noen form for skill som kan bevege deg kjapt (jeg bruker for eksempel travel form, hunter har AotC, sånne ting...) så ligger det faktisk ganske mye XP i bare å løpe rundt og utforske verden. Dro inn 8000 XP på en time på bare å løpe rundt og kikke på nye steder etter at jeg fikk travelform. Det var en ganske hyggelig opplevelse, fikk blant annet med meg Hammerfall, Stromguarde og ikke minst sinnsykt stilige Dalaran (alle som har vært der vet hva jeg mener), pluss en haug med andre mer og mindre severdige ting, pluss at man får et innblikk i hva slags mobs man kan finne hvor...
Potetdamen Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Enig med JayHeM her Men kan fort bli opptil 22 timer å få meg opp 1 lvl :S Snart 50.
Aldrack Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Men herrefrels da. Når skal folk klare å sette seg ned og virkelig nyte spillet når alt folk maser om er hvordan man kan levle kjappest mulig og om man henger etter hvis man levler så og så kjapt? Man må ikke spille seint for å nyte spillet
Darth Kjell Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Folk må få lov til å spille i det tempoet som passer dem. Hvis man liker å levle (er det et ord?) opp raskt, så må man da få lov til det.
Jeremy Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 ca 7 timer på 51 til 52. Litt afk-tid og shopping på ah inkludert.
Vaktmestern Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 7 timer på lvl 53-54. Litte AFK og mye tulling rundt fordi instance-serverne var nede. Er nå halveis til 55 etter nesten 4 timer.
chokke Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 kan jeg spørre hvordan dere gjør det? Hvor begynner dere, osv.
Potetdamen Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 kan jeg spørre hvordan dere gjør det?Hvor begynner dere, osv. De grinder konstant vil jeg tro
Darth Kjell Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det enkleste er vell og hele tiden drepe monster som er et par lvl under deg. Disse gir relativt mye i experience pluss at de er enkle å drepe. Man kan ikke bli på samme plass veldig lenge. Jeg tar mange quester, men jeg grinder også en god del på vei til quest-områdene. Det kan også være lurt å samle opp quester slik at du kan ta mange quester i samme område på en gang (ikke så mye løping da). Jeg dreper alle monstrene jeg ser, gjør quest-oppdragene, dreper alle monstrene igjen siden de har respawnet, dreper alle monstrene på vei tilbake til quest-giverene, får experience for questene, gjenntar det samme...
chokke Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 (endret) hmmm, har alltid ungått å drepe flest mulig for å spare tid EDIT: er det bare å drite i de første questene? får 25 xp av å levere noe når du kunne fått 200 xp på samme tida. Endret 10. april 2005 av chokke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå