Diff Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg vil gjerne ha 10 gode grunner til ikke å spille WoW!
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 1. Du har ikke råd til 100kr måneden. 2. Du har ikke tid til å bruke time etter time på å ha det gøy. .. også er det sikkert noen flere grunner.
StarGazer Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 1. Mange "1337" kiddies 2. For mye nerfing istedenfor balancing 3. PvP har ingen mening-ingenting å vinne (til honor points) 4. PvP er kjedelig, ingen risiko 5. Ikke så sosialt som andre mmo's pga det er mer casual gamer orientert 6. Finnes få gode warriors som kan tanke i en gruppe 7. Griefer rogues 8. Er en grind, dvs en rask en, så blir det en endeløs instancejakt etter items 9. Blizzard bruker en evighet på å patche 10. Lite eller ingenting endgame content! 11. Likevel et ganske bra spill, du blir fort avhenging. Må ha bedre items, må bare ha det.
apoxdigital Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 3. Det går utover ditt sosiale liv (hvis du har et) 4. Man begynner å unngå real life events for WoW 5. Sinnsykt avhengighetskapende ..
StarGazer Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Hva mener du med Griefer rogues? Rogues som er i stealth og bare venter på at du skal ha lite health etter en mob fight, for å så ta deg. Gjelder forsåvidt andre klasser også, men rogues har en liten "fordel" med at du ikke kan se dem!
thomanil Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 5. Ikke så sosialt som andre mmo's pga det er mer casual gamer orientert Jeg synes det er mer sosialt nettopp pga dette (jeg haaaater de stumme hardcore power-gamerne )
DirtyBit Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) 1. Mange "1337" kiddies2. For mye nerfing istedenfor balancing 3. PvP har ingen mening-ingenting å vinne (til honor points) 4. PvP er kjedelig, ingen risiko 5. Ikke så sosialt som andre mmo's pga det er mer casual gamer orientert 6. Finnes få gode warriors som kan tanke i en gruppe 7. Griefer rogues 8. Er en grind, dvs en rask en, så blir det en endeløs instancejakt etter items 9. Blizzard bruker en evighet på å patche 10. Lite eller ingenting endgame content! 11. Likevel et ganske bra spill, du blir fort avhenging. Må ha bedre items, må bare ha det. nr 1, "1337" kiddies er det oxo i alle andre spill... nr 2, nerfinga er ikke så katastrofe full.. build classen din bra så skal du se at du eier ganske bra og.. WoW er skill basert (talenten specs osv) nr 3, pvp har da ingen mening i andre spill... er bare og drepe motstanderen, thats it. nr 5, WoW er så solialt du skal ha det til.. sitter du å grinder og ikke snakker i general chat, så gidder ikke folk å chate med deg eller... og har du egentlig prøvd å joine en guild og faktisk snakke litt i guild chat? nr 6, for få gode tanker? har vel ikke noe med spillet og gjøre, det er heller gamerene som sitter bak og spiller de mange av de tror at warrior er en damage dealer.. da her de bomma LITT... nr 7, Rouges er da ingen problem og drepe.. så sant du ikke er en nub pvper da.. godt tips.. les litt på nettet/forums om build til classen din og se på pvp filmer for å lære nye trix nr 8, syns heller det er bra og ha en lett lvl grind enn en hard en.. for da kan man jo egentlig lage de classene man har lyst til og lage fort å ikke sitte i flere månder og grinde.. nr 9, evighet og patche? wth? syns de patcher i et sett jeg.. og takk gud for at de legger inn masse nye ting (honor systemet, honor reward,BATTLE GROUNDS) annen stakkars tulling i spill som Lineage2 må vente halvt år mellom vær "upgrade" og dere som klager på pris.. herre gud.. er jo standar mmorpg pris.. koster nesten det samme for alle de andre.. kansje til og med mer for enkelte. Går utover ditt sosiale liv? det gjør vel alle mmorpg.. Du får gå ut litt inne imellom da vettu.. må ikke spille hele tiden hvis du er så redd for det sosiale livet ditt. Fleste vennene mine spiller et eller annet mmorpg likevel Endret 9. april 2005 av Darkey
Champ Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) 3. Det går utover ditt sosiale liv (hvis du har et)4. Man begynner å unngå real life events for WoW 5. Sinnsykt avhengighetskapende .. Hehe, første helgen jeg hadde spillet var det en venninne som ringte og lurt epå om jeg ble med på en fest. Jeg kunne ikke for jeg hadde "planer" jada, planen var å spille wow natten lang :!: Endret 9. april 2005 av Champ
Idioteque Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 1. Altfor mye grind. (Drep mange monster slik at du kan gå opp i level og drepe enda flere monster....) 2. Altfor itembasert, de som har de beste våpnene og armor vinner som oftest. 3. Lite skill innblandet, det eneste som blir belønnet i spillet er hvor lenge man spiller det. (Se 1 og 2) 4. ELENDIG kundesupport fra Blizzard. 5. Mye lagg. 6. Mye bugs etter patch har jeg hørt. 7. Dårlig community. 8. PvP er kjedelig og lite utfordrende. 9. Veldig repitivt. 10. Questene som skal "erstatte" grind er nesten kjedeligere enn selve grindinga. My humble opinion.
abcd423417984 Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) 4. ELENDIG kundesupport fra Blizzard.5. Mye lagg. 6. Mye bugs etter patch har jeg hørt. 7. Dårlig community. sant, sant, sant, FEIL! community er faktisk veldig bra hvis man kommer seg inn i en godt organisert guild. men det er sant at man bør ha litt tålmodighet når man spiller WoW. det er en del feil med spillet, og serverne har det med å gå ned på de mest uheldige tidspunkt. Endret 9. april 2005 av invictus
Idioteque Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Hehe, tror du mistforstod meg litt. Selvsagt er communityet innenfor et guild bra, men nå tenker jeg sånn generelt hvis man er en casual gamer og bare spiller for å spille. Iallfall mitt inntrykk, andre kan være uenige.
abcd423417984 Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Hehe, tror du mistforstod meg litt. Selvsagt er communityet innenfor et guild bra, men nå tenker jeg sånn generelt hvis man er en casual gamer og bare spiller for å spille. Iallfall mitt inntrykk, andre kan være uenige. Jeg er fremdeles uenig. Selvfølgelig støter man av og til på folk man blacklister og aldri spiller med igjen, men sånn generelt så synes jeg folk er veldig ålreit å spille med.
Idioteque Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Hmm, vel...jeg har ikke spilt så altfor lenge i retail (grunnet 1-10 listen min) så kanskje det har bedret seg, eller kanskje det var serveren, eller kanskje jeg var generelt uheldig.
M@R7!N Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) 1. Er du uheldig har du syke problemer med betaling og kan ikke spille.. Endret 9. april 2005 av M@R7!N
DirtyBit Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 1. Altfor mye grind. (Drep mange monster slik at du kan gå opp i level og drepe enda flere monster....)2. Altfor itembasert, de som har de beste våpnene og armor vinner som oftest. 3. Lite skill innblandet, det eneste som blir belønnet i spillet er hvor lenge man spiller det. (Se 1 og 2) 4. ELENDIG kundesupport fra Blizzard. 5. Mye lagg. 6. Mye bugs etter patch har jeg hørt. 7. Dårlig community. 8. PvP er kjedelig og lite utfordrende. 9. Veldig repitivt. 10. Questene som skal "erstatte" grind er nesten kjedeligere enn selve grindinga. My humble opinion. hvis du syns alt det om WoW.. spesielt det med grinden... ROFL! griden er jo GRISE ENKEL i wow iforhold til andre... gå å spill cs du lille gutt.. ser ut som detta her er for mye for deg
Tåkefyrste Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 1. Altfor mye grind. (Drep mange monster slik at du kan gå opp i level og drepe enda flere monster....)2. Altfor itembasert, de som har de beste våpnene og armor vinner som oftest. 3. Lite skill innblandet, det eneste som blir belønnet i spillet er hvor lenge man spiller det. (Se 1 og 2) 4. ELENDIG kundesupport fra Blizzard. 5. Mye lagg. 6. Mye bugs etter patch har jeg hørt. 7. Dårlig community. 8. PvP er kjedelig og lite utfordrende. 9. Veldig repitivt. 10. Questene som skal "erstatte" grind er nesten kjedeligere enn selve grindinga. My humble opinion. 1. Ja? er ikke det slik et RPG funker da? samme om det er MMO eller ikke. 2. Såklart er det itembasert, ellers ville det ikke være mye som lokket folk til å fortsette å spille. 3. Så langt ifra. Prøv å spill i gruppe med en Warrior som prøver å drepe alle, og en prest som ikke healer men kaster damage spells. da skjønner du fort at de mangler skills. 4. Den er jeg enig i, men vi får håpe det kommer seg. 5. Jeg har ikke oppdaget tendenser til lag enda i spillet, men var du lur nok til å velge Burning Blade (til tross av at den er overpopulert), så blir det selvfølgelig en annen sak, men ikke skyld på blizzard da. 6. Har jeg også hørt, men aldri sett noe til. 7. Generelt kanskje litt ungt community med en delvis stor 1337 faktor, men ikke no problem hvis du joiner et voksent guild, og flittig bruker /ignore kommandoen. 8. Utfordrende og morsomt kan det være synes nå jeg, men ingen rewards for øyeblikket. 9. Smaken er som baken. Du burde vite hva du går til i et MMORPG, og WoW er ikke no unntak, men det er fortsatt mye mindre repetetivt enn de fleste MMO's der ute. 10. Questene har aldri vært der for å erstatte grinding, de er der for å skjule grinding, og gi deg en følelse av at du oppnår noe. Når du gjør en quest, så får du nesten alltid mer XP av å utføre questmålet, enn å levere inn selve questen. Men slik er nå som sagt RPG's. Ville du bare ha gått opp i lvl ved å stå og glane?
Juleniss1 Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 hvis du syns alt det om WoW.. spesielt det med grinden... ROFL! griden er jo GRISE ENKEL i wow iforhold til andre... gå å spill cs du lille gutt.. ser ut som detta her er for mye for deg Snakk om å skyte seg selv i foten..
Idioteque Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) hvis du syns alt det om WoW.. spesielt det med grinden... ROFL! griden er jo GRISE ENKEL i wow iforhold til andre... gå å spill cs du lille gutt.. ser ut som detta her er for mye for deg Snakk om å skyte seg selv i foten.. Ikke sant? 1. Ja? er ikke det slik et RPG funker da? samme om det er MMO eller ikke.2. Såklart er det itembasert, ellers ville det ikke være mye som lokket folk til å fortsette å spille. 3. Så langt ifra. Prøv å spill i gruppe med en Warrior som prøver å drepe alle, og en prest som ikke healer men kaster damage spells. da skjønner du fort at de mangler skills. 4. Den er jeg enig i, men vi får håpe det kommer seg. 5. Jeg har ikke oppdaget tendenser til lag enda i spillet, men var du lur nok til å velge Burning Blade (til tross av at den er overpopulert), så blir det selvfølgelig en annen sak, men ikke skyld på blizzard da. 6. Har jeg også hørt, men aldri sett noe til. 7. Generelt kanskje litt ungt community med en delvis stor 1337 faktor, men ikke no problem hvis du joiner et voksent guild, og flittig bruker /ignore kommandoen. 8. Utfordrende og morsomt kan det være synes nå jeg, men ingen rewards for øyeblikket. 9. Smaken er som baken. Du burde vite hva du går til i et MMORPG, og WoW er ikke no unntak, men det er fortsatt mye mindre repetetivt enn de fleste MMO's der ute. 10. Questene har aldri vært der for å erstatte grinding, de er der for å skjule grinding, og gi deg en følelse av at du oppnår noe. Når du gjør en quest, så får du nesten alltid mer XP av å utføre questmålet, enn å levere inn selve questen. Men slik er nå som sagt RPG's. Ville du bare ha gått opp i lvl ved å stå og glane? 1. At det er slikt et RPG funker må jeg si meg uenig med, ofte en veldig sterk historie i SP-RPGS noe jeg mener ikke finnes i WoW. At det er slik MMOs er jeg enig med, men jeg synes det er negativt, og trådstarter spurte etter 10 grunner for ikke å kjøpe WoW... 2. Nettopp, altså er det dem som spiller lengst som vil bli best, ikke hvem som er best å spille. 3. Jojo, selvsagt er det litt skills inkludert, men, så lenge en kan basics så har det med hvor lang tid man har investert på å farme etter items som sier hvor god man er. 4. 5. Jeg skylder på Blizzard, synes det er for dårlig av dem å være såpass dårlig forberedt på release som dem faktisk var. Greit nok at US releasen var slik, men de burde lært fra den og forberedt servere og seg selv til EU release. 6. Som sagt, jeg spiller ikke WoW lenger, så jeg kan ikke vite, men har hørt mange folk klage på dette. 7. Vel, det er mye smak og behag egentlig, så det lar vi gå. 8. Utfordrende, hmmm, du kan få lov å mene det, men henviser til punkt 2 og 3. 9. Godt mulig. 10. Nei, men jeg synes questene er veldig kjedelige, og svært like. Eskorter person x til y. Drep n monster og samle f blomster.... Nei, Guild Wars er tingen. Endret 9. april 2005 av GuardiaN--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå