Gå til innhold

P4 s775 & ABIT Fatal1ty AA8XE - Moe å satse på ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Topic sier sitt!

Her er links:

HK

CPU

Det er noe å satse på det :thumbup:

dyrt og ikke spesiellt god ytelse

det er jo ganske innlysende at du er amd fan så tar deg ikke særiøst i denne diskusjonen før du kommer med noe konstruktivt, desverre.

Har amd nå men tenkte jeg skulle prøve ut intel før jeg dømmer de nord og ned. Andre som har noe å si ? Annet hovedkort evt ?

Lenke til kommentar
Topic sier sitt!

Her er links:

HK

CPU

Det er noe å satse på det :thumbup:

dyrt og ikke spesiellt god ytelse

det er jo ganske innlysende at du er amd fan så tar deg ikke særiøst i denne diskusjonen før du kommer med noe konstruktivt, desverre.

Har amd nå men tenkte jeg skulle prøve ut intel før jeg dømmer de nord og ned. Andre som har noe å si ? Annet hovedkort evt ?

vel hva skal du bruke den til? er ikke amd fan, men de er objektivt sett bedre for tiden mht. pris, ytelse og varmeutvikling.

 

virker derimot som du er en intel-fan....

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Med mindre støy ikke er noe problem for deg, ville jeg vurdert dette hovedkortet.

enig i det. skulle jeg absolutt gått for intel, ville jeg tatt P5AD2-premium, Intel 630, 2048 Geil value DDR533 og thermaltake bigwater wasserkühlung, og deretter klokka den opp til 3.8-4.0.

 

dette hadde vel landet på rundt 6 lakser---

Lenke til kommentar
Med mindre støy ikke er noe problem for deg, ville jeg vurdert dette hovedkortet.

enig i det. skulle jeg absolutt gått for intel, ville jeg tatt P5AD2-premium, Intel 630, 2048 Geil value DDR533 og thermaltake bigwater wasserkühlung, og deretter klokka den opp til 3.8-4.0.

 

dette hadde vel landet på rundt 6 lakser---

trenger bare hk og cpu. tenkte på 640 prosessoren :)

Skal ikke ha noe annenrangs billigkjøling, så setter nok sammen ett sett med 1/2" slanger, og ikke de strikkepinnene :D

Lenke til kommentar
Med mindre støy ikke er noe problem for deg, ville jeg vurdert dette hovedkortet.

enig i det. skulle jeg absolutt gått for intel, ville jeg tatt P5AD2-premium, Intel 630, 2048 Geil value DDR533 og thermaltake bigwater wasserkühlung, og deretter klokka den opp til 3.8-4.0.

 

dette hadde vel landet på rundt 6 lakser---

trenger bare hk og cpu. tenkte på 640 prosessoren :)

Skal ikke ha noe annenrangs billigkjøling, så setter nok sammen ett sett med 1/2" slanger, og ikke de strikkepinnene :D

hehe....snakker vi Mist Dualrad her? ;)

Lenke til kommentar
Med mindre støy ikke er noe problem for deg, ville jeg vurdert dette hovedkortet.

enig i det. skulle jeg absolutt gått for intel, ville jeg tatt P5AD2-premium, Intel 630, 2048 Geil value DDR533 og thermaltake bigwater wasserkühlung, og deretter klokka den opp til 3.8-4.0.

 

dette hadde vel landet på rundt 6 lakser---

trenger bare hk og cpu. tenkte på 640 prosessoren :)

Skal ikke ha noe annenrangs billigkjøling, så setter nok sammen ett sett med 1/2" slanger, og ikke de strikkepinnene :D

hehe....snakker vi Mist Dualrad her? ;)

langt der i fra :p

Blir nok dual procore og tdx/rbx. skal se hvor stor plass jeg får i kabinettet før jeg bestiller :)

 

EDIT:

Men dette gikk litt offtopic.

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Ot: Lian Li 6277 kabinett også da? :p

 

Når det gjelder hovedkort, virker det som om abit fatality leverer for lite i forhold til prisen, og jeg ville heller gått for det ASUS hk'et...

ok takk! får lese noen tester av kortet da :)

blir nok ikke noe lian li på meg, har ett thermaltake og ett cheiftec. Tror jeg skal bruke cheiftec'en siden det er alu kabinett :)

Lenke til kommentar
Ot: Lian Li 6277 kabinett også da? :p

 

Når det gjelder hovedkort, virker det som om abit fatality leverer for lite i forhold til prisen, og jeg ville heller gått for det ASUS hk'et...

ok takk! får lese noen tester av kortet da :)

blir nok ikke noe lian li på meg, har ett thermaltake og ett cheiftec. Tror jeg skal bruke cheiftec'en siden det er alu kabinett :)

ville gått for stål, bedre akustikk.

 

de beste stålkassene på markedet er Antec SLK3000b, og Silverstone Temjin Tj06.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...