Aurgjelme Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 hei. jeg leter etter en link til en film hvor en fyr sitter forran pc'en sin og danser til Dragostea Din Tei. noen som har en link til denne filmen? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 hei.jeg leter etter en link til en film hvor en fyr sitter forran pc'en sin og danser til Dragostea Din Tei. noen som har en link til denne filmen? Den funker ikke lenger!! Hadde den som bokmerke før, for den var så genial!! Hater Dragostea din tei!! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Den der var genial. :!: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 hei.jeg leter etter en link til en film hvor en fyr sitter forran pc'en sin og danser til Dragostea Din Tei. noen som har en link til denne filmen? Den funker ikke lenger!! Hadde den som bokmerke før, for den var så genial!! Hater Dragostea din tei!! Ja, og han ver vel like skroting som folka som kaller detta sitt skaperverk (for de som ikke skjønte det, jeg er liker ikke skiten) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 denne? Da må det være en annen enn den jeg hadde...! Jævli genial!! :!: :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 eller så har vi jo den vanlige versonen. den er genial! Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 ah, de ja! takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå