Gå til innhold

DET DÅRLIGSTE SKJERMKORTE

MadRos

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et kort, som jeg syns er den verste jeg har noen gang har hatt,

Nvida GeForce4 MX-420 Med 64 MB, helt utrolig!!!

Fikk den i en PC pakke, for 10 000 kr, følte meg lurt da jeg fikk mer kunnskap omlærte om data...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo et billigkort og kanskje ikke ideelt til de mest krevende spillene nei. Men jeg regner med at det var en stund siden du kjøpte den pc'en? ;)

Ellers vil jeg tipse om at store bokstaver ikke er så populært så jeg ville redigert litt hvis jeg var deg.. :)

Skrevet

Det grafikkortet er så og si helt ubrukelig til alt som bare ligner på spill, det er hærverk av grafikk og spille med det :thumbdown:

Ville byttet det ut med f.eks et gf6600gt eller x800xl

Skrevet

Jeg hadde et 3DFX Voodoo Rush med 8 MB og TV-utgang i 1997. Kanskje ikke noe å skryte av nå, men jeg syntes det var et fint kort da, og jeg gjør det enda. Pioneer-kort :)

Skrevet

Hehe, du vil faktisk anbefale han å oppgradere til et slikt skjermkort når du ikke vet hva hardware han ellers har? :innocent: Vet ikke hva trådstarter vil her da han ikke sier noe om hvorfor han startet tråden, kanskje det er bare for å klage generellt på kortet? :D

Skrevet
jeg har et kort, som jeg syns er den verste jeg har noen gang har hatt,

Nvida GeForce4 MX-420 Med 64 MB, helt utrolig!!!

Fikk den i en PC pakke, for 10 000 kr, følte meg lurt da jeg fikk mer kunnskap omlærte om data...

Kjøpte en Siba PC med et lignende kort (MX440), og fant fort ut at det ikke var en reser i spill.

Jeg opgraderte hele pcen året etterpå, og det var litt av en forandring å gå fra et MX440 til et 6800GT.

Jeg vil alikevel ikke påstå det er et dårlig kort, for det fungerer greit så lenge du senker forventningene et par hakk ned. :)

Skrevet

Har også et GF MX 420 kort. Brukte den i en 400mhz med et -svakt- 3D kort som sto i fra før av. Klokket cpu opp til 450 eller 500mhz. Senere da jeg kjøpte mx kortet var jeg virkelig imponert over grafikken og kunne kjøre spill som ikke gikk før pga 3D skjermkortet... wow i den tiden...

Forresten var det stort overklokkings potensiale i kortet, men minnet begrenset alt.. standard er jo 333mhz@443mhz. Klarte faktisk å gå opp til 520mhz men da var det stopp og vel så før det... Måtte nesten ha ekstemkjøling for å komme lenger!

Ble vist en del dette... til kontorbruk er det et flott kort og i eldre maskiner som ikke klarer å yte så mye er det også et bra alternativ... ;)

Skrevet

Ikke bruk CAPS LOCK i emnetittelen (ikke i innlegget heller, for den saks skyld).

Du har hvertfall fått informert om at du har et GF4 MX-kort, jeg tror ikke det er et tema som trenger videre diskusjon.

Da stenger vi denne.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...