Blue Gene Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Vel, snart er E3 2005. Og i år er det kanskje mer enn noen gang å se fram til, på de fleste formater. Selv ser jeg frem til dette, listen er ikke i noen bestemt rekkefølge: X-Box 2 info PS3 info Revo info F.E.A.R spillets info, videos etc HOMM 5 bilder, video, rapport etc Prey fra 3DRealms og håp om DNF Fable bilder, video, rapport etc ( PC ) Project Dimitri - bilder, video, rapport etc SC:Ghost og håper noe hint om SC2 Funcoms nye planer, bilder, video, rapport etc ID's Quake 4 info Tomb Raider 7 PSP spill line up DS spill line up Gizmondo håndoldt spill, bilder, video, rapport etc Epic Games nye spill, Unreal etc Red Alert 3 bilder, video, rapport etc Nytt GTA spill fra Rockstar? ( info ) Warren Spectors nye prosjekt ++Sikkert noe jeg har glemt i farta. Jaja, Mai måned blir svært viktig for meg iallfall. Hva ser folk her frem til?
Wooho Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Spill som ikke har blitt annonsert ennå men som sikkert blir vist på E3 messen
RogueFreak Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Håper vi får se de første bildene fra OFP 2 og får litt informasjon! (Men på en foreløpig liste jeg har sett fra Codemasters, er det kun OFP for Xbox som er nevnt... ) Enemy in Sight vil jeg gjerne ha mer informasjon om! En avklaring på om Ghost Recon 2 kommer til PC eller ikke - eller om Ghost Recon 3 blir neste PC versjon. Isåfall informasjon om GR3. S.T.A.L.K.E.R. - releasedato og mer informasjon. Ellers mer info og media på disse spillene; -Panzer Elite Action: Fields of Glory -Battlestations: Midway Håper på noen saftige overraskelser også da
mushi Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) Ser fram til det meste som er skrevet, håper på noen overrasker også, som kanskje sof 3, nytt max payne spill. gleder meg litt til å se åssen det går med spill som fahrenheit, ufo: aftershock , bio shock 3. Er ikke lenge igjen nå... håper gamer.no får tatt masse bilder og repotasjer av de forskjellige spilla, gjerne de litt av de mer ukjente spilla som ser lovende ut. Endret 8. april 2005 av mushi
Shimano Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er vel mest spent på info om Xbox2 / PS3. Og hva om Prey bare er et skalkeskjul for DNF? (Det er lov å håpe )
LuggagE Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Gleder meg mest til mer info om det nye Zelda spillet, bortsett fra det så har dere egentlig sagt det som burde sies Det blir morro!!!
mushi Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er vel mest spent på info om Xbox2 / PS3. Og hva om Prey bare er et skalkeskjul for DNF? (Det er lov å håpe ) hehe, prey betyr jo offer(bytte), så kanskje det blir et offer for duke nukem
Ravn Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ser helt klart mest fram til hva Nintendo kommer til å vise fram. Da spesielt Nintendo Revolution og det nye Zelda spillet. Andre godbiter som COD2 og S.T.A.L.K.E.R mottas med takk. Ellers er det alltid kjekt med overraskelser.
TCi Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) Konsoller: - Nintendo Revolution - X-box 360 - Playstation 3 Spill: - The Legend of Zelda (GC) - Zelda DS - Mario 128 (GC/Revolution?) - Duke Nukem Forever (sikkert skuffet i år også) - Serious Sam 2 (ja 2) - Call of Duty 2 Tekniske: - Nintendo Online - DS oppdateringer - Unreal 3 Engine Jeg skal iallfall følge alle konsollpresentasjonene direkte via nettet. Kommer nok til å bli en meget spennende dag! Endret 8. april 2005 av TCi
figure_02 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) Jeg håper de viser noe fra Midddle-earth online glemte Call of Duty 2 Endret 8. april 2005 av figure_02
Windoge Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Vet værtfall at de blir å vise litt mer fra Stalker, noe som jeg gleder meg mye til. Hadde ikke gjort meg noe å få litt mer informasjon om Operation Flashpoint 2, men det høres ikke urealistisk ut, fordi "Spring 2006" er rett etter neste års E3.
Blue Gene Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Ser fram til det meste som er skrevet, håper på noen overrasker også, som kanskje sof 3, nytt max payne spill.gleder meg litt til å se åssen det går med spill som fahrenheit, ufo: aftershock , bio shock 3. Er ikke lenge igjen nå... håper gamer.no får tatt masse bilder og repotasjer av de forskjellige spilla, gjerne de litt av de mer ukjente spilla som ser lovende ut. Jeg mener å huske at Max Payne 3 ble bekreftet å være under utvikling. Og godt er det, for Max Payne franshisen er definitivt noe bra å bygge videre på.
nord Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg skal iallfall følge alle konsollpresentasjonene direkte via nettet. Kommer nok til å bli en meget spennende dag! hvor gjør du dette?
TCi Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg skal iallfall følge alle konsollpresentasjonene direkte via nettet. Kommer nok til å bli en meget spennende dag! hvor gjør du dette? Jeg bruker selv å slenge penger på Gamespot Complete (gamespot.com) abbonentet
Ravn Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Når får vi vite hva som skal være på årets E3? En del er blitt annonsert allerede. Bla. at Nintendo skal røpe litt om sin neste konsoll.
graks Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) e3 messen i år blir kansje den beste noen gang. gleder meg utrulig til og se xbox360 og ps3 i aksjon.på tide at de kommer snart ut,slik at pc slipper og få masse elendige titler som først har kommet ut på konsollene.når neste gen spill kommer ut så er det pc så er det dårlige på grafikk ikke den beste.det går vel 1 år så har pc tatt igjen forspranget. her er spill jeg gleder meg til og se på e3: ut2007 quakeIV prey dark sector(xbox360) ofp2 Burnout Revenge xbox fear stalker farcry ekspantion pakken age of empire3 starwars empire at war neste generasjons spill. starcraft2(kansje) red alert3(kansje) alan wake starcraft ghost serious sam2 call of duty2 alpha prime Endret 12. mai 2005 av graks
Blue Gene Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Hmm, vel. Så lenge det hele tiden blir gitt ut nye, bedre og til tider enormt mye kraftigere skjermkort og prossesorer, som svært mange kjøper for å oppgradere PC'en sin, så vil nok ikke konsollene holde dominansen særlig lenge. Tar nok ikke mer enn 6-12 måneder før den har vassere kraft og grafikk en konsollene. Og selv om konsollene skulle være bedre når de kommer ut, så er nok ikke PC langt unna. Dette er selvsagt fordi konsollene ikke blir oppgradert. På den andre side, så blir konsollspillene spesiallaget til å passe maskinvaren til konsollen. På den måten kan man presse ut litt bedre ytelse og grafikk etter hvert som tiden går. Det er vel derfor konsollspillene på en viss måte fortsatt klarer å holde stand rent teknisk. Men så må man også tenke på at driverne til PC-skjermkortene blir bedre og bedre laget, og Direct-X og OpenGL blir stadig videreutviklet for å presse mer ut av enhver PC-brukers maskinvare, uansett hva hun/han har av specs. Så det er nok ikke bare på grunn av heftigere komponenter at PC spill ser bedre og bedre ut. Men så må jo PC brukere bruke noe mer penger på data-utstyr da. Det er jo en catch.
thomassit0 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) Stalker Unreal 3 baserte spill PS3 GTA PSP Endret 9. april 2005 av 2mass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå