BoRsE Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Flatout er døds bra bilspill på PC, skikkelig lættis
P-in-P Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det spørs nå hva slags bilspill du skal ha det da... - Simulator eller arcade - Bra grafikk eller bra gameplay - Rally eller F1
P-in-P Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 GTR - Realistisk racing simulator med bra grafikk (tror ikke det har kommet ut men det ligger en demo ute) Trackmania Sunrise - Morsomt Arcade bilspill med super og koselig grafikk Richard Burns - Realistisk rally simulator med ok grafikk! Alle er verdt en titt
Bear^ Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) Om du er interesert i Rally og simulator (rally sim nesten) kan jeg anbefale Richard burns rally. Om du ikke er interesert i rally sim, men bare rally, er Collin mcrae (mcrea, hvordan staver kisen etternavne sitt?)et bra valg. Kan også nevne Midnight club som bilspill, ikke så aller verst for litt enkel underholdning. Eller du kan skaffe deg en PS2 og få Gran turismo 4 og slippe å spørre etter et bra bilspill på lenge Endret 8. april 2005 av Bear^
Mr. Dark Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 SRS (Street Racing Syndicate) om eg skreiv det rett der.... det spillet gruser nfsu spillene.... mye bedre.... gikk rett inn i hjertet på både meg å de fleste kameratene mine....
[TA]Gunners Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 SRS (Street Racing Syndicate) om eg skreiv det rett der....det spillet gruser nfsu spillene.... mye bedre.... gikk rett inn i hjertet på både meg å de fleste kameratene mine.... Har det kommet ut da?
Amnio Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg likte Flatout meget godt selv, det et middels realistisk rallyspill i samme klasse som Destruction Derby serien. Målet er å komme først, hvordan du klarer det er helt opp til deg. Så om du sender motstanderne i lyktestolper osv er dette en del av taktikken. Det har ellers en meget god fysikkmotor og en alldeles knall multiplayerdel. SRS (Street Racing Syndicate) Har det kommet ut da? Ja, det vil jeg påstå. Her er ei liste over når det kom og i hvilken utgave. Om det er bra vet jeg ikke da jeg ikke har prøvd spillet.
Grundig Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Som jeg har sagt mange ganger før, Flat Out er et genialt bilspill!
[TA]Gunners Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 SRS (Street Racing Syndicate) Har det kommet ut da? Ja, det vil jeg påstå. Her er ei liste over når det kom og i hvilken utgave. Om det er bra vet jeg ikke da jeg ikke har prøvd spillet Kommer det bare i USA?
lahaso Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) Vil anbefale alle med litt interesse for bilspill om å teste Trackmania Sunrise... Men jeg gjør oppmerksom på at det kan være skadelig for deg og din hardware. Tenker da mest på at dette er meget avhengighetsskapende, og noen baner har den feilen at de knuser tastaturet ditt. Men du verden hvor gøy det er uansett! Edit: Leif Endret 21. april 2005 av Amphipod
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Tror det var et spill som het Speed Busters eller noe sånt. Über-w00t!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå