Gå til innhold

Erfaringer rundt nokia 8910i ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en helt grei telefon; om du ikke trenger mer og ønsker en stilren telefon; ja da er nok dette telefonen for deg.

Men uansett: Den er gammel, utdatert og dyr. Dette taler sterkt imot den. En avtaker ligger nok også på lur. Dermed må følgende spørsmål nesten reises: Skal du se på en annen telefon (Fks. "mote" serien til Motorola) eller vente på en avtaker til denne.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Denne mobilen kom ut tidlig i 2003. Vet ikke hvor mye du forventer fra den tiden, det var tross alt den tiden da fargeskjermer i mobil var relativt nytt... ;)

Tror den lå på rundt 5000 kr. ny for ikke så lenge siden. Men her kan jeg ta feil.

 

Det er en grei telefon for sin tid, men ellers, særlig til den prisen: Nei takk.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Hatt nokia 8910i siden den kom ut. Har ikke vært noe feil med den, dog løftemekanismen begynner å bli litt slitt, og den åpner seg ofte når jeg har den i lomma. Ei mobilveske eller hva det heter til å ha på beltet er vel å anbefale. Synes telefonen er glimrende til mitt bruk. (jeg ringer mest, sender litt sms, lite mms) skjermen er nok litt liten til mms og wap så bruker du det mye må du se deg om etter en annen telefon tror jeg. Har enda ikke byttet batteri, varer en liten evighet enda, og telefonen er SOLID!! det kjenner du når du holder den i hånda, er ikke noe telefon du tror du kan ødelegge. Mistet den utallige ganger i bakken i jobben, men den funker gull enda, Og du møter ikke mange på byen med samme telefon :)

 

Jeg hadde et lite spm selv angående operatørlogo på min telefon. Jeg vil ha den blank, nå står det netcom der. Men vil ikke ha det klistra over bakgrunnsbildet. Hvordan får jeg det bort?? leita på mother og på forskjellige sider, men blanke logoer er vel ikke noe som selger... :)

 

Synes bare jeg skulle nevne, jeg kjøpte den ikke ny, min gamle telefon (8850) vandret til de evige jaktmarker og netcom var så snill og gi meg den gratis. Greit med forsikring på 8xxx serien. Når 8850 er ute av butikkene får du 8910i, når 8910i er ute av butikkene får du.. Jeg lurer... :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde et lite spm selv angående operatørlogo på min telefon. Jeg vil ha den blank, nå står det netcom der. Men vil ikke ha det klistra over bakgrunnsbildet. Hvordan får jeg det bort?? leita på mother og på forskjellige sider, men blanke logoer er vel ikke noe som selger... :)

Det er bare å skrive "logo blank" til et nummer jeg ikke aner. Står ettellerannet sted på forumet.

 

når 8910i er ute av butikkene får du.. Jeg lurer... :)

 

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=392662 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...