Gå til innhold

Beste DVD program

Booter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vlc dekker ikke akkurat kravet hans om enkel tilgang til menyer. Power DVD er et meget bra program til DVD-avspilling, men det koster dog en del kronasje. Er du ute etter gratis programmer er det en del å velge mellom her.

Skrevet
Vlc dekker ikke akkurat kravet hans om enkel tilgang til menyer. Power DVD er et meget bra program til DVD-avspilling, men det koster dog en del kronasje. Er du ute etter gratis programmer er det en del å velge mellom her.

Jepp, annbefaler PowerDVD.

Det følger ofte med i skjermkort ogsånt.. ;)

Skrevet

Jeg synes ofte lyden i VLC er litt "tam". Blir ikke noe skikkelig trøkk over det. Mer ker stor forskjell på den og f.eks. PowerDVD. Mulig det er min maskin, men jeg er storfornøyd med PowerDVD. Bruker VLC når jeg har litt særere filformater.

Skrevet

Trenger jeg noe spesielt for å spille DVD i VLC Eller Divx player? Det henger seg sånn som det er nå man jeg spiller glatt av alt av Divx, Xvid......formater

Skal teste PowerDVD etterhvert

• 2 år senere...
Skrevet

fin bump dette blir :p

men jeg har problemer med å spille av DVDer på Vista.

Zoomplayer må jeg stille inn masse rart, som jeg ikke aner hva er.

DivX sier bare at plata er korrupt og ikke virker.

TheatreTek virker heller ikke.

veldig irriterende dette..

noen forslag til programmer jeg kan bruke?

jeg laster ned Trial til PowerDVD, bare lurer på flere programmer sånn tilfelle det ikke fungerer.

Takk,

~Sebastian

Gjest medlem-82119
Skrevet

Jeg bruker AVS DVD player, følger med dvd-codec. Har du dvd codec, så er jetaudio glimrende.

• 1 år senere...
Gjest Slettet-bb8tEVpY
Skrevet
prøv vlc den reparer til en viss grad skadede filer og spiller som sagt de aller fleste formater. :)

VLC gir ikke ut ekte surround lyd, om man vil ha det. Jeg har hvertfall problemer med det. Mens PowerDVD gir brillefin lyd!

Skrevet
prøv vlc den reparer til en viss grad skadede filer og spiller som sagt de aller fleste formater. :)

VLC gir ikke ut ekte surround lyd, om man vil ha det. Jeg har hvertfall problemer med det. Mens PowerDVD gir brillefin lyd!

Hehe, du bumpet nettopp et halvannet år gammelt innlegg (som igjen var et svar på en to-års bump), men ok. Vet ikke hvordan Vlc er på surround, men kan gjerne innrømme at jeg har hatt litt problemer med VLC, blant annet med hakking. Vil derimot tro at du kan klare å få til surround med Vlc bare du graver lenge nok i innstillingene og hjelper deg med litt googling og videolan-forumet. :)

Skrevet (endret)

Jeg synes Media Player Classic fungerer utmerket til å spille av DVD-filmer på PC. Du kan bla gjennom menyen på samme måte som på en vanlig DVD-spiller.

Endret: Oops. Tråden er så gammel, ja...

Endret av k-orm
Gjest Slettet-bb8tEVpY
Skrevet

Hehe, du bumpet nettopp et halvannet år gammelt innlegg (som igjen var et svar på en to-års bump), men ok. Vet ikke hvordan Vlc er på surround, men kan gjerne innrømme at jeg har hatt litt problemer med VLC, blant annet med hakking. Vil derimot tro at du kan klare å få til surround med Vlc bare du graver lenge nok i innstillingene og hjelper deg med litt googling og videolan-forumet. :)

Jeg vet det var en gammel tråd, men jeg søkte i forumet og dette var det jeg fant som var mest "riktig" for mitt spørsmål :)

Tror jeg fant noen svar på VLC sitt forum som kan hjelpe meg. Skal prøve ut tipsene når jeg kommer tilbake fra ferien!

Uansett, takk for svar :)

Skrevet (endret)

Når det er et helt nytt spørsmål som dette er det ikke noe galt i å lage en ny tråd. :) (så vet du det til en annen gang ;) )

Bare hyggelig å være til hjelp.

Endret av hernil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...