-Teddy- Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 (endret) Tok opp noe video her om dagen og skulle redigere litt i Vegas. Har funket fint før, men nå kommer alt plustelig bare som lyd. Ikke noe video. Kan noen hjelpe meg med å få bilde på filmen min igjen? - Kamera er IXUS IIs. Vet ikke hva slags format det bruker, men det er nå da ei .avi fil med 15fps. Ble plutselig litt lei Vegas nå... HJELP? Endret 6. april 2005 av -Teddy-
Moskus Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Har funket fint før, men nå kommer alt plustelig bare som lyd. Ikke noe video. Tviler på at det er noe galt med programmet... Kan du spesifisere problemet litt mer. Hva mener du med "ikke noe video"? Er dette når du eksporterer?
mg_martin Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 satser på at du mangler en codec av no slag. hvilken vet jeg ikke
Torjus Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Prøv å se filmen i VLC. Hvis ikke prøv å lagre filmen i et annet format
-Teddy- Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Altså, filmen funker helt fint i Windows MediaPlayer. Men i Vegas kommer den opp som om det skulle vært en mp3 fil jeg hadde importa. Altså inne i programmet. Har ikke prøvd å rendre fila, men det hjelper jo ikke om det kommer video da, når jeg ikke kan se hva jeg har redigert før jeg rendra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå