Gå til innhold

Character already exist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

PC'n min krasja så jeg restarta den uten å logge av WoW.

Når jeg skal logge på kommer det opp at min Character allerede er i drift.

Laga en annen konto, logga inn med den, adda min første character i friends lista.

Og der står han i SW. Nettopp der d krasja for PC'n min...

Har prøvd nå i over 2 timer å komme meg inn. men han vil ikke logge seg ut slik at jeg kan logge meg inn...

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
PC'n min krasja så jeg restarta den uten å logge av WoW.

Når jeg skal logge på kommer det opp at min Character allerede er i drift.

Laga en annen konto, logga inn med den, adda min første character i friends lista.

Og der står han i SW. Nettopp der d krasja for PC'n min...

Har prøvd nå i over 2 timer å komme meg inn. men han vil ikke logge seg ut slik at jeg kan logge meg inn...

Noen forslag?

er en bug, hvis man disconnecter fra spillet så logger ikke characteren seg ut med en gang selv om det står "disconnected" på skjermen din... så du kan bare prøve å logge inn.. så får du feilmeldingen at "character exist" da sjekker serveren om characteren egentlig er online.. så disconnecter den characteren sånn at du kan logge deg inn på den igjen.. vaneligvis rett etter å logge inn etter den første gangen så funker det helt fint igjen. så det er ikke no krise om du får den feil meldinga, det ingen som har tatt characteren din ^^

Skrevet

Er bare et server-ghost. Det skjer f.eks. på IRC også, du pinger ut, og når du rejoiner er nicket ditt fremdeles i bruk, og den som har nicket ditt har din host, domene, ident osv, siden det faktisk er deg. Den forsvinner etter en stund, her også. Samme symptomer.

Skrevet

her og. etter 2 min kan jeg logge inn igjen. Det kjipeste jeg opplever med det er at når jeg tar opp en kamp med f.eks humanoid og kræsjer MIDT I KAMPEN (¤%#¤), logger inn om 2min og jeg er dø :p den suxx

Skrevet

hver gang jeg logger inn med charactern min så starter jeg død. Selvom jeg ikke avslutta død. Begynt å logge av i storbyer istedet, men det lagger så sykt med en gang jeg logger inn at det er helt sykt.

Har også fått denne buggen mange ganger, men bare minutters tid.

Skrevet (endret)
Er bare et server-ghost. Det skjer f.eks. på IRC også, du pinger ut, og når du rejoiner er nicket ditt fremdeles i bruk, og den som har nicket ditt har din host, domene, ident osv, siden det faktisk er deg. Den forsvinner etter en stund, her også. Samme symptomer.

Det er ikke alltid sånn at den forsvinner.

En kamerat av meg spilte WoW en dag, og plutselig fikk han ikke gjort noe som helst (omtrent som en kjempelag). Etter ca. 10 minutter med lag var det ikkeno annet å gjøre enn å logge ut. Dette gikk selvfølgelig ikke, heller ikke å trykke på Exit Game.

Så da var det bare å trykke ALT+F4. Han venta, og venta på at characteren skulle logge seg ut, men selv etter en halvtime kom han ikke inn pga. "Character already exists".

Så jeg satte opp en GM-ticket, og etter 1 - 1 1/2 time så fikk jeg svar, og han sparka ut characteren, og alt var i orden.

Endret av ZiggWarth
Skrevet

Det skal være nok å telle til 20, den samme tiden som det tar å logge ut hvis du ikke er i en storby eller inn, men det lagger som kjent for tiden. :hmm:

Skrevet
Kommer meg fortsatt ikke inn, Står fortsatt i SW, og GM har fortsatt ikke svart på min melding!

Missliker Blizzard sterkt nå!!! :(

Jeg har også kontaktet gm's flere ganger, men aldri fått svar.

Finnes det egentlig mer enn én gm i spillet?? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...