pæren Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg_sliter_nå_med_et_rimelig_stort_problem,_spacetasten_har_sluttet_å_virke! Når_jeg_trykker_på_"SPACE"_oppfatter_pcen_singnalet_som"ENTER", og_jeg_får_linjeskift_i_stedet_for_mellomrom. Jeg_har_også_problemer_med_hurtigtastene_for_å_kopiere,_klippeut_og_lime_inn. Som_om_ikke_dette_skulle_være_nok_ser_set_også_ut_som_om_enterknappen_ved_numpadden _har_sluttet_å_funke. "Ins","Del","Home"&"End"_virker_heller_ikke. Dersom_jeg_trykker_på_høyreCtrl_får_jeg_opp_dette:"0," I_tilleg_til_dette_er_det_også_problemer_med_talla_på_numpadden: *Dersom_jeg_trykker_på_"2",_får_seg_opp"23" *Dersom_jeg_trykker_på_"3",_får_seg_opp"23" *Dersom_jeg_trykker_på_"5",_får_seg_opp"56" *Dersom_jeg_trykker_på_"6",_får_seg_opp"56" *Dersom_jeg_trykker_på_"8",_får_seg_opp"98" *Dersom_jeg_trykker_på_"9",_får_seg_opp"98" Elles_virker_alle_taster_som_de_skal. Jeg_har_prøvd_følgende_for_å_løse_problemet: *Sjekka_om_tatstaturspråket_er_riktig *Scanna_med_NortonAntiVirus,_AdAware,_SpyBot,_MicrosoftAntiSpyware *Lasta_ned_de_nyeste_driverne_fra_Logitech Tastaturet_er_et_atandard_Logitechtastatur_med_101_taster,_pluss_tre_hotkeys_over_piltastene. Noen_som_har_peiling_på_hva_som_kan_være_galt? Jeg_må_vel_sansynligvis_belage_meg_på_en_formatering? EDIT:_Var_ikke_ferdig,_trykka_"SPACE" EDIT2:_La_til_noen_flere_feil Endret 5. april 2005 av pæren Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 minner om da jeg gidde et gammel testatur et bad. om man trøkte på en boksat kom mangen. har du sølt noe på det eller lignende? nytt eller gammelt? Lenke til kommentar
pæren Skrevet 5. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Det_begynner_jo_å_dra_på_åra,_men_det_har_alltid_funket_helt_toppers. Jeg_har_heller_ikke_sølt_noe_på_tastaturet, det_hele_kom_ganske_plutselig: Etter_at_jeg_hadde_spillt_en_stuund_tok_jeg_en_tur_ut,_mens_maskinen_stod_på. Da_jeg_kom_inn_igjen_merka_jeg_problemet. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 jeg tror det vil vere letterst og best og bare bytte det ut Lenke til kommentar
pæren Skrevet 5. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Nå prøvde jeg med et gammelt tastatur jeg hadde liggende, det funka fett. Det var det tastaturet som hadde tatt kvelden, men jeg må jo si at bivirkningene muligens var litt spesielle... Lenke til kommentar
Panzers Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Ha ha, sa faktisk til ham i morges at ha nburde bytte ut greiene. Sender alle gode ønsker på jakten etter nytt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 samme skjedde med mitt gamle, savner det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå