Gå til innhold

Hvilken er den beste HD'n på netshop?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv 2 S-ata hardisker på 250 en Seagte Barracuda 250gb S-ATA og en Maxtor MAX line 2.

Har ikke fått testet ut den nye Seagate hardisken skikkelig enda for har scoret best med Maxtor hardisken så tror den har litt bedre enn seagten. Kjøpte seagate hardisken på ukens tilbud og var mest til bruk av lagring av filmer så ingen spessielt load harddisk jeg bruker den til.

Men kan annbefale Maxtor sine disker de har god ytelse.

Lenke til kommentar

Mest stillegående er nok Hitachi disken(e).

Vil kvie meg for å si hva som er den beste disken, WD har en høy stjerne i boka mi, Maxtor har også en rimelig høy stjerne.

Dog, maxtor diskene tok kvelden for meg før jeg satte inn kjøling på dem. Maxtor er foresten mer stillegående enn WD sine disker.

Både Maxtor og WD jobber kjappere enn Hitachi, men, hvis det viktigste er en stillegående pc, så ville jeg valgt Hitachi.

Bråk vs. ytelse, Maxtor. Ren ytelse WD (Dette er basert på egne erfaringer, ikke benchmarkede fakta. Maxtor diskene har også som nevnt hatt ett lite "varmeproblem" for min del.)

 

Seagate har jeg ikke så mye erfaring med at jeg tørr si noe om dem verken den ene eller den andre veien..

 

Håper det ble mer klart for deg nå.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...