:---{D Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kanskje feilpostet, men ok.... Har en DVD her som jeg hadde lyst til å ta noen skjermbilder ut av. Når jeg trykker PrtScr og limer inn i photoshopblir liksom ikke akkurat det på filmen med... Hva skal jeg gjøre?
aadnk Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Du nevner intet om hvilket program du benytter for å se DVD-filmene dine, men dersom du ser dem i Windows Media Player, vil følgende forhåpentligvis hjelpe: http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/wmp.php
:---{D Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Du nevner intet om hvilket program du benytter for å se DVD-filmene dine, men dersom du ser dem i Windows Media Player, vil følgende forhåpentligvis hjelpe: http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/wmp.php Fungerte ikke...
Ni kon Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Power DVD har en kamera knapp. Ta bilde, åpne paint og lim inn. Dog ikke akkurat den beste kvaliteten på bildene da.
:---{D Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Power DVD har en kamera knapp. Ta bilde, åpne paint og lim inn. Dog ikke akkurat den beste kvaliteten på bildene da. Fant ut av det nå.. Bukker og takker..
Rikky Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 (endret) ØD: Har selv testet med PowerDVD, og screenies blir identisk med bildet fra filmen (hvorfor skulle det ikke bli det egentlig?). Hvis du da ikke tenkte på at PowerDVD bruker en dårlig dekoder? Programmet har også en funksjon som kan skrive bildene til filer på harddisken. Endret 5. april 2005 av Rikky
Rikky Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det var da et ok bilde, bortsett fra at det er strukket litt i høyden (noe du for øvrig kan velge selv)? PDVD6 (komprimert i ettertid pga filstørrelsen):
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå