Gå til innhold

Annet oppsett / språk på tastaturet i ett program..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Windows XP.

Ønsker at Windows automatisk skal bytte til engelsk tastatur når jeg starter et program, for så å skifte tilbake når jeg lukker det / alt-tab'er ut av det.

Går dette an?

(Målet er å få punktum i stedet for komma på numpad)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo bare bruke alt + shift hvis du setter opp tastaturet med to språk. Ikke helt den løsningen du var ute etter, men det fungerer helt fint

Skrevet

jeg har også et spørsmål her, går det ann å bytte språk på tastatur inni i programmer?

f.eks i cs når jeg vil skrive 'er du en sokk? :smile:' blir det 'er du en sokk_ >('

det er irriterende.

Skrevet

Quote:

Den 2002-07-03 20:46, Cursed skrev:

jeg har også et spørsmål her, går det ann å bytte språk på tastatur inni i programmer?

f.eks i cs når jeg vil skrive 'er du en sokk? :smile:' blir det 'er du en sokk_ >('

det er irriterende.

Spørsmålstegnet på engelsk tastaturoppsett er shift + -.

Altså shift + "det minuset som ligger nede ved siden av høyre shift-tast"

:smile:

Skrevet

jeg vet jo hvordan man skriver ? på engelske tastatur, problemet er jo bare at jeg tenker ikke over det og må visker ut teksten, og mens jeg visker ut og skriver på nytt kommer det en tulling og tar meg med kniven :smile:

Skrevet

Det går ikke å få nytt tastaturoppsett i cs.

Halflife motoren bygger på en _veldig_ modifisert versjon av Quake 1. Du kan prøve å slutte å whine så jævlig, men i.o.m at du spiller cs er vel dette for mye å håpe på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...