Bandidos-Pelle Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 3020, 1? HAHA, THE JOKE! Mitt tall forandrer seg utifra situasjonen. I situasjoner man bør si høye tall, sier jeg høye tall, i situasjoner man bør si lave tall, sier jeg lave tall.
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Skal jeg velge et lite tall, velger jeg alltid syv. Vet ikke hvorfor..
ADT Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 3020, 1? HAHA, THE JOKE! Mitt tall forandrer seg utifra situasjonen. I situasjoner man bør si høye tall, sier jeg høye tall, i situasjoner man bør si lave tall, sier jeg lave tall. var mer pga. siggen, men tørr var den, er trøtt og litt småbrisen, sikkert det som gjør at jeg fniser litt av den... Om du vil kan du jo ta med både ditt høye OG lave yndlingstall
svamp Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Yndlingstall? Tror ikke jeg har noe. Eller, 4, kanskje? Denne tråden var litt tynn
ADT Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Yndlingstall? Tror ikke jeg har noe. Eller, 4, kanskje?Denne tråden var litt tynn Tynn som tallet 1? :!: Fremdeles litt trøtt og småbrisen
Bandidos-Pelle Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 3020, 1? HAHA, THE JOKE! Mitt tall forandrer seg utifra situasjonen. I situasjoner man bør si høye tall, sier jeg høye tall, i situasjoner man bør si lave tall, sier jeg lave tall. var mer pga. siggen, men tørr var den, er trøtt og litt småbrisen, sikkert det som gjør at jeg fniser litt av den... Om du vil kan du jo ta med både ditt høye OG lave yndlingstall Tørr? Det kan du banne på. Uansett, I shall say no more, you are excused.
DesertGlow Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Og der stengte vi denne utrolig unødvendige tråden som utvilsomt kan gå under kategorien "telletråd".
Anbefalte innlegg