krizzzy Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Treng litt tilbakemeldingar på heimesida vår. Er mogleg å komme med alle utspel som ein meiner oppriktig, bra eller dårleg. Sida er ikkje heilt ferdig endå. Manglar å skrive inn info på ein del av dei i klanen. Men vær så snill og kom med tilbakemeldingar. Lettare for oss å lage ei betre side då. http://www.clanpod.tk/
Bluebeans Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Denne skulle vel egentlig vært under webdesign, men greit Første jeg reagerte på var fargekombinasjonen, som jeg ikke følte passet sammen. Tenkte hovedsaklig på grønn/sølv. Forøvrig gidder jeg ikke kommentere ferdig templates, slik som den der.
krizzzy Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Denne skulle vel egentlig vært under webdesign, men greit Første jeg reagerte på var fargekombinasjonen, som jeg ikke følte passet sammen. Tenkte hovedsaklig på grønn/sølv. Forøvrig gidder jeg ikke kommentere ferdig templates, slik som den der. Greit nok. Men kan vere greit å få svar på om ein treng å ha med noke meir på sida enn det vi har no.
ASDASDKL2131 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Så du vil ha tilbakemeldinger på en template noen andre har laget?
Jooakim Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) Dere er vel en CS:S klan, så da passer det vel ikke såå bra med CZ modeller btw: i "Links" står det at cwathgamer.no er en klan side, men jeg vil da heller si at det er en norsk CS side etc. ;] Endret 4. april 2005 av TheMasteR
clario Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Sida er bra den, men jeg syns du bør velge et annet alternativ til .tk ....for IE brukere så samler det seg opp masser av spyware på maskinen når du går inn på .tk domene
Ksungam Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 huffamei, cs:source clan men neida, skal slutte å whine! sida var grei den, kansje lurt å skrive på sida at det er en cs:s clan og ikke 1.6... (kansje det sto? jeg er litt trøtt)
Sponis Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Du vil ha tilbakemeldinger på noke andre har laget?
GoldlaXiE Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Vil bruke en sånn template eg og.. korleis går eg fram? Kan eg bruke frontpage?
krizzzy Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Du vil ha tilbakemeldinger på noke andre har laget? Lurte ikkje på på korleis sida ser ut for den har jo ikkje vi laga, men om det er noke meir vi treng.
DevN Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Vil bruke en sånn template eg og.. korleis går eg fram? Kan eg bruke frontpage? http://www.clantemplates.com/ Ellers finner du mye ved å søke på Google, men for Guds skyld, lær deg heller HTML og CSS og lag egen.
ka1ser Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Han spør jo ikke angående designet, men om innholdet på sida, var nok derfor han posta på denne kategorien.
Elendil Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 News? Skriv heller Galleri istaden for Screenshot. Historien til clanen eller om clanen? Sjå på andre clansider så ser du kva som kunne ha vert fint å hatt med på heimesida.
kunka Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 - Flere linker - Det er mye som står på engelsk. Nyhetene står for det meste på norsk, men mange engelske ord er kommet inn. Menyen og overskrifter er på engelsk. Engelsk eller norsk? - Proboards? Jeg trodde ikke sånn dritt fantes fortsatt. - Screenshots, ingen bryr seg om hvor god stats en har hatt... Morrobilder er derimot noe annet. - Du kan gå inn på www.dot.tk å fjerne den popupen. - Som tidligere nevnt, hvis det er sourceklan, MÅ man ha Source-models... Ellers synes jeg det er trist med Sourceklan
Mala Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Sia var grei den, men siden den er under utvikling regner eg med det vil komme meit ettehvert. Off-topic: koffor er det dumt med css klan da? Bare ett enkelt svar, la oss ikkje sette i gange enda en CS 1.6 VS CSS diskujon. Men siden css en gang vil overta for CS 1.6 så er det vel like greit at man begynner med klaner tidligs mulig hehe.
krizzzy Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 (endret) Grunnen til at vi brukte template var at ingen i klanen hadde så veldig mykje erfaring med heimeside før og då var det ei grei løysing. Når det gjeld det å skifte namnet på dei ulike kategoriane så veit eg ikkje om det går an. Sei ifrå viss det går. I tillegg så valgte vi denne templaten, fordi den såg greiast ut. Ingen av css templata var noke fine og valget blei dermed lett. Har i tillegg fiksa på ein par av punkta som dåke kom med, viss det er meir som dåke meinar om sida så berre kom med det.. Endret 5. april 2005 av krizzzy
krizzzy Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg synes siden var meget fin. Tusen hjertelig takk Har i tillegg funne ut at det ikkje er spesielt lett å skifte namn på nokre av knappane. Er ikkje noke ein kan gjere med det då..... Endret 5. april 2005 av krizzzy
krizzzy Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 (endret) - Flere linker- Det er mye som står på engelsk. Nyhetene står for det meste på norsk, men mange engelske ord er kommet inn. Menyen og overskrifter er på engelsk. Engelsk eller norsk? - Proboards? Jeg trodde ikke sånn dritt fantes fortsatt. Kan du sei kva vi skal bruke på knappane på høgre side i såfall? Og kva er det som er gale med proboards? Endret 5. april 2005 av krizzzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå