Gå til innhold

Den store(?) C&C Generals Zero hour tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generals ZH er ikke av det aller verste som finnes, men jeg ble meget skuffet over at det brukter C&C fremfor for etter min mening er det langt fra C&C kvalitet på produkte. Er bare westwood som klarte å lage skikkelig C&C spill, desverre.

 

Men jeg spiller det, ja, men er lenge siden jeg hadde det innstallert på maskinen. Må vel finne det frem og finpusse det litt, spiller for det meste som china. Elsker tank rushing :p

Lenke til kommentar
Generals ZH er ikke av det aller verste som finnes, men jeg ble meget skuffet over at det brukter C&C fremfor for etter min mening er det langt fra C&C kvalitet på produkte. Er bare westwood som klarte å lage skikkelig C&C spill, desverre.

 

Men jeg spiller det, ja, men er lenge siden jeg hadde det innstallert på maskinen. Må vel finne det frem og finpusse det litt, spiller for det meste som china. Elsker tank rushing :p

jepp, westwood var tingen :roll::yes:

Lenke til kommentar

Jeg savner og samle tiberium. Blir annereledes når man bare henter penger fra en gruve/palle ... var bedre med et stort område som man måtte ha pengespisere :!: ble mer strategisk krig da...

 

Jeg spiller bare Generals på LAN og etter addonen så ble det for mange teite taktikker som funket altfor ofte...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

ZeroHour har blitt veldig mye bedre og mer balansert etter siste patchen.

En veldig populær mod er Boss Generals, som opprinnelig bare har de 3 hovedfraksjonene, men som gir generalspoints som tilhører de spesialiserte generalene...mao du kan både ha stealth og demo egenskaper, samtidig, eller tanks og nuke egenskaper, samtidig, eller laser og airforce egenskaper, samtidig....blir mye spilt i Asia-lobbyen, tror jeg.

Anbefaler å laste den ned, den gir deg valget mellom å spille orginalt eller med mod, så den skaper ikke noe trøbbel: http://www.bossgenerals.com/

 

Den har også for de som helst spiller mot dataen, en "enhanced ai"....enjoy..

 

 

Obs...når det kommer til multiplayer, så når ikke de tidligere spillene i serien Generals til knærne engang...

Endret av Mo0nH0wL
Lenke til kommentar
ZeroHour har blitt veldig mye bedre og mer balansert etter siste patchen.

En veldig populær mod er Boss Generals, som opprinnelig bare har de 3 hovedfraksjonene, men som gir generalspoints som tilhører de spesialiserte generalene...mao du kan både ha stealth og demo egenskaper, samtidig, eller tanks og nuke egenskaper, samtidig, eller laser og airforce egenskaper, samtidig....blir mye spilt i Asia-lobbyen, tror jeg.

Anbefaler å laste den ned, den gir deg valget mellom å spille orginalt eller med mod, så den skaper ikke noe trøbbel: http://www.bossgenerals.com/

 

Den har også for de som helst spiller mot dataen, en "enhanced ai"....enjoy..

 

 

Obs...når det kommer til multiplayer, så når ikke de tidligere spillene i serien Generals til knærne engang...

mhm, er ikke det cheat?, en cheat som er veldig enkel å gjennom skue? eller er det bare en patch som gjør at man kan ha det mer morro nå r andre også har det?

 

 

btw: blir noen med på å spille om 1 og en halv time?

klokka 9 altså ca ,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...