dritidet Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Ekstra primært 6-celle 53 WHr batteri (inneholder ikke subwoofer) Ekstra primært 9-celle 80 WHr batteri Disse kostyer det samme, noen som vet forskjellen på de når det gjelder batteritid og vekt? Hva bør jeg velge? Mvh cml
_Spook_ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 "Ekstra primært 9-celle 80 WHr batteri" har lengre levetid, men er tyngre. Forskjellen i tyngde er liten, men levetiden er det ganske stor forskjell på.
dritidet Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Så du ville valgt "Ekstra primært 9-celle 80 WHr batteri"?
Elendil Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Så du ville valgt "Ekstra primært 9-celle 80 WHr batteri"? Eg ville
tom waits for alice Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Du får ca. 50% lengre batteritid, da. Går ut fra at du snakker om en 9300. Jeg har sett en brukertest med det lille batteriet hvor vedkommende fikk 2 timer ved DVD-avspilling og sterkt lys på skjermen, og opptil 4 timer på forsiktig jobbing med lite lys på skjermen. Det store batteriet skulle da gi 3 til 6 timer. Link Geir
_Spook_ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Så du ville valgt "Ekstra primært 9-celle 80 WHr batteri"? Ja, har begge batteriene selv på min i9200 og forskjellen er stor. Ligger på litt over 1 1/2 time ekstra på det større batteriet til vanlig kontorbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå