Gå til innhold

Sparer du til epic/war/lvl60 mount?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg svir pengene av så fort som mulig. Men pallyer trenger ikke spare til mount heller.

Kan pally kjøpe ny mount  (epic når den tiden kommer), eller er vi stuck med gampen?

V

Selvfølgelig kan Pala ha epic mount ;)

Er begge mountene gratis for Paladin?

Og hva må jeg gjøre for å få en Nightsabers (Night Elf) mount?

Har så veldig lyst på den!

Infoside.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Human horse er det beste med hele spillet syntes nå jeg. Jeg syntes det å ride på pantere og alle slags rare dyr ser harry ut. Også den pally hesten ser rar ut med kjole og alt. Men jeg forstår jo at andre er uenig med meg der.

Men etter nøye vurdering så tror jeg faktisk at jeg kommer til å spare til epic mount. Men begynner ikke å spare før lvl 50. Nå skal jeg kose meg i ti lvl og ikke grinde eller noe...bare nyte!

Skrevet

Hadde epic mount ca 1 dag etter jeg plinga lv 60..

Var første troll med epic mount på BB. Men var mange undead med epic.

Skrevet

nei. hvem gidder det! herregud bort kasta penger du bruker ikke 900 gold på noe som ikke er så bra. du har mount som er 66% forterre. hva skal du med mer?

100% jaja mye raskere, men 900 gold er mye penger! tenk hvis du ser et drit bra våpen på ah! som du har skikkelig lyst på!

Skrevet
Jeg svir pengene av så fort som mulig. Men pallyer trenger ikke spare til mount heller.

Kan pally kjøpe ny mount  (epic når den tiden kommer), eller er vi stuck med gampen?

V

Selvfølgelig kan Pala ha epic mount ;)

Er begge mountene gratis for Paladin?

Og hva må jeg gjøre for å få en Nightsabers (Night Elf) mount?

Har så veldig lyst på den!

Infoside.

Skaffe deg god (husker ikke navnet) reputation hos Night-Elf. Da jeg plinget 40, hadde jeg det hos alle fraksjonene, fordi jeg hadde questet hos alle.

Skrevet

Du trenger excalted(honored->revered->excalted) faction for å få mounten til en annen rase. Det er for øyeblikket ikke mulig å få uten å gjøre visse repeatable quests sinnssykt mange ganger. Var en gnome som skaffa seg hest ved å gjøre en quest i Swamp of Sorrows mellom 950 og 1000 ganger.

Skrevet
nei. hvem gidder det! herregud bort kasta penger du bruker ikke 900 gold på noe som ikke er så bra. du har mount som er 66% forterre. hva skal du med mer?

100% jaja mye raskere, men 900 gold er mye penger! tenk hvis du ser et drit bra våpen på ah! som du har skikkelig lyst på!

Lurt sted å finne bra våpen...

Hva med å queste litt, du får stort sett mye bedre våpen, hvis du vet hvor du skal leite!

Skrevet

Jeg er på lvl 37, har 35g begynte å spare på lvl 34 da, før svei jeg av penger på AH som om det var kuler til gunen min, nå tenker jeg at 90g er i boks innen lvl 40 tjener ca 10g daglig

Skrevet
Du trenger excalted(honored->revered->excalted) faction for å få mounten til en annen rase. Det er for øyeblikket ikke mulig å få uten å gjøre visse repeatable quests sinnssykt mange ganger. Var en gnome som skaffa seg hest ved å gjøre en quest i Swamp of Sorrows mellom 950 og 1000 ganger.

Sikkert litt kult og ha mounten til en annen rase, men vist man må gjøre en quest så mange ganger.....vel for all del, vist en virkelig har tålmodighet, er det fult mulig :p

Skrevet

Til og med GMene trodde ikke det var mulig tydeligvis.

Jeg så screenshot den gnomen du nevnte tok hvor det var en GM som kontakta han fordi han ville vite hvordan han fikk Exhalted rep. :)

Skrevet
90G for en Nightsabre, når jeg er Dwarf?

Hell yeah! Even 900G...

Dwarf på nightsabre hadde vært fett ja :)

Men jeg tror nok det blir en ram på huntern min før det skjer :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...