Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Får gjøre det hehe.

En annen klassiker er den episoden hvor de lager "romferge" :wee:

Lo så jeg skreik!

Haha, ja! Det var så fantastisk! Jeg var HELT sikker på at det skulle gå da de fikk liftoff og de første boosterne separerte!

Skrevet

Mye fine scener der, ja.

Men jeg kommer aldri til å glemme en turen de hadde med Ford GT, Pagani Zonda og F430.

Lo så jeg grein når Hammond satte seg fast med Zondaen på vei ut av parkeringshuset i Paris.

Skrevet (endret)

Episode 1, Sesong 10 er den der de skulle finne "The greatest road ever" - fantastisk bra episode.

Episoden med Ferrari F430-en, Pagani Zonda S og Ford GT er Sesong 7, Episode 3.

Endret av The Stig
Skrevet

Ascari-en er min favoritt av top3 bilene, lyden av den gir meg gåsehud. Tipper søndagens episode blir bra, utfordringen er: "Did the communists ever make a good car?".

Skrevet
Ascari-en er min favoritt av top3 bilene, lyden av den gir meg gåsehud. Tipper søndagens episode blir bra, utfordringen er: "Did the communists ever make a good car?".

Jeg føler en Lada-challenge på vei... :wee:

Skrevet

Nå, ikke for å være perfeksjonist, men Powerboat VS Ferrari Daytona • Find the best bus for British city streets. kommer da til søndag?

For den du nevnte kommer om en uke til right?

Skrevet

Den blir veldig bra tror jeg. Sitter akkurat nå å har prøve i Engelsk skriftlig. Tok topicen i storyen min fra Top Gear og USA. Der er selvfølgelig May, Clarkson og Hammond med :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...