Gå til innhold

hvem er den beste CS spilleren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en link til filmer av de eller, eller noen av de beste? Vi gjerne se hvordan de er

Verdens beste action spiller er Jonathen "Fatal1ty" Welden. Han er konge. :thumbup:

CS-film er jo bare fra de beste fragsa, så der ser man ikke hvem som er best.

Greit nok, men Fatal1ty _var_ god i cs.

http://gotfrag.com/portal/demos/6447/

er det kun demo fil, er det ingenplass det går ann å få tak i avi fil eller mpeg fil?

Lenke til kommentar
Noen som har en link til filmer av de eller, eller noen av de beste? Vi gjerne se hvordan de er

Verdens beste action spiller er Jonathen "Fatal1ty" Welden. Han er konge. :thumbup:

CS-film er jo bare fra de beste fragsa, så der ser man ikke hvem som er best.

Greit nok, men Fatal1ty _var_ god i cs.

http://gotfrag.com/portal/demos/6447/

er det kun demo fil, er det ingenplass det går ann å få tak i avi fil eller mpeg fil?

Veit at det er en demo, det er poenget. Som Sundelin sier, du kan ikke se hvor god noen er utifra en film.

Lenke til kommentar

til et tidligere innlegg:

 

SK.sweden med HeatoN, Potti, fisker, Spawn, Hyber, ahl er nå blitt om til NiP, men nå også med vilden fra eyeballers.

 

Og det danske laget The Titans er nå blitt om til SK.

 

Jeg husker ikke helt, men NoA eller NiP er nå ranket som det beste cs-laget...

Lenke til kommentar
til et tidligere innlegg:

 

SK.sweden med HeatoN, Potti, fisker, Spawn, Hyber, ahl er nå blitt om til NiP, men nå også med vilden fra eyeballers.

 

Og det danske laget The Titans er nå blitt om til SK.

 

Jeg husker ikke helt, men NoA eller NiP er nå ranket som det beste cs-laget...

NoA er vel ranka øverst, tror ikke NiP har hatt noen særlig sjangs enda til å vise hva de er gode for...

Lenke til kommentar
Noen som har en link til filmer av de eller, eller noen av de beste? Vi gjerne se hvordan de er

Verdens beste action spiller er Jonathen "Fatal1ty" Welden. Han er konge. :thumbup:

CS-film er jo bare fra de beste fragsa, så der ser man ikke hvem som er best.

Greit nok, men Fatal1ty _var_ god i cs.

http://gotfrag.com/portal/demos/6447/

His aim is amazing, he gets nearly 30 kills, almost all headshots.

 

Virker som han _var_ litt god ja! :yes:

Lenke til kommentar
når ble sk ranket som verdens beste clan? de er jo total average....

noa er det beste _laget_ i verden :)

verdens beste enkeltspiller (utifra skills, ikke merittliste) kan for alt vi vet være en random som kun mixer med friendsa sine

Vet ikke n¨år de ble det! Men en dag må det ha værtt. Det står jo overalt! Og er NoA best bare fordi at de vant cpl!?

 

Så da kan jeg spørre når ble noa den beste klanen! (Foretrekker å skrive klan på norsk)

Meget mulig at de som vinner cpl er best, men du høres jo ut som en total cs-freak så du har vel rett!

:w00t: NoA vant nettop WEG da :) mener igrunn at alle de store laga er utrolig jevne.. men NoA er ranket som det beste laget per dags dato.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har sett av PCWer og lignende er shaGuar og Vilden gode... men elemeNt var veldig god på nuke på WEG2005 eller hva den het... shaGuar er nok min favoritt.

 

Edit: I det jeg har sett av PCWer ligger jo shaGuar over XeqtR og elemeNt, og Vilden ligger over Bullen og Walle. Jeg holder en knapp på de. :)

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...