poffer Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Noen som vet hvilke programmer som mulig gjør teamtalk ved mulitiplayer online spill? Har selv vært borti asus gameface men dette funker jo bare hvis alle har asus kort... Noen som vet om eller kan anbefale andre programmer som muligjør dette? (uten å føre til lydkræsj o.l, msn messenger har jeg prøvd men d uten hell.... Takkn for svar
ukjentbruker Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Ventrilo er min favoritt, liker ikke teamspeak noe serlig. Skype kan jo også brukes, men vil ikke anbefale det..
figure_02 Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Skype, Ventrilo og TeamSpeak alle er bra med god kvalitet
Grundig Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Jeg har i allefall veldig god erfaring med Teamspeak
Dewd Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 (endret) ventrilo er det jeg synest er mest simpelt/enkelt og bruke teamspeak er også bra, men da må dere kjøpe egen kanal eller hva det heter Endret 3. april 2005 av Dewd
mago Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 (endret) med AudioFX Force Feedback Gaming Headset http://pc.gamezone.com/gzreviews/r25965.htm har man et behagelig headset for slikt The AudioFX Force Feedback Gaming Headset is a really good headset and for the price you can’t find something better on the market. Endret 6. april 2005 av mago
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå