Gå til innhold

solnedgang ved sjøen


arnti

Anbefalte innlegg

Når jeg viser bilder til familie og venner, kommeterer nesten alle dette bildet og spør om jeg har tatt det selv :D

 

Det er jo et bra komplimang så eg tenkte eg skulle vise det her, slik eg kunne få noen tilbakemeldinger frå noen som har litt bedre peiling på bilder enn famelien min :thumbup:

post-209-1112466022_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Masse fine farger som gir bildet "dramatikk". Men noe som har vært kommentert til det kjedsommelige i dette forum: På slike bilder MÅ horisonten være helt vannrett. Ellers blir det som en eller annen her i forumet genialt uttrykte det: Vannet renner ut av bildet...

 

Kanskje du skulle hatt høyere himmel og litt mindre hav? :thumbup:

Lenke til kommentar

eg har kansje litt skjeve øyner??hehe :p

bilde ble tatt uten stativ når vi var ute og gikk tur ein kveld.

så eg var ikke ute for å ta bilde, og eg visste ikke at bilde var så fint som det var før eg kom hjem og fikk se det på dataen :D

Lenke til kommentar

takk for kjempe respons :love:

 

da må det være et naturlikt talent...men eg innrømmer det at eg faktisk synes det er et fint bilde selv :whistle:

 

eg bruker et canon digital ixus 400 :thumbup: meget godt fornøyd med dette kamara kan brukes når som helst og hvor som helst. Er også lite og lett og ta med seg :)

Lenke til kommentar
noen sier at jeg ikke burde hatt med strand og andre sier at den bør komme mer frem....hva får jeg utav dette??

..du får ikke annet ut av det en det du ønsker. Det er ditt bilde og ditt valg alene :thumbup:

Alle kommentarer er bare andres oppfatninger og tanker som kanskje kan gi litt ballast videre.

Viktigst av alt er : fortsett å ta bilder :)

Lenke til kommentar

Rullesteinstrand er også strand...

 

Edit:

angående kommentaren min over... det var egentlig ikke måten bildet var tatt på som jeg komplimerte, for det har jeg lite greie på... det var evnen til å fange øyeblikket. Du var oppmerksom på rett sted til rett tid.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...