above Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hei. Jeg lurer på om noen av dere vet om programmer som jeg kan bruke for å få stoppet spammail som kommer i outlook på en bra måte? Slik at alt blir borte?! Har norton noe slik eller? Takker for svar på forhånd!
miCro Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Mozilla Thunderbird har et meget effektivt innebygget spamfilter. Det krever litt jobb i starten, men etter hvert som den skjønner hva du ikke vil ha i innboxen din, skal den visst nok fjerne 99% av all spam. Bruker programmet selv, og det lille jeg får av spam ender rett i søpplekassa..
Bytex Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ellers kan du laste ned Mailwasher, et separat program, og sjekke mailen gjennom det. Det luker ut alt av kjente spam-adresser og merker de for sletting, FØR du laster mailen ned til PC'n din. Den sjekker mot 3 gigantiske samlelister for spam. Det blir etterhvert helt rutine å åpne mailwasher istedet for outlook.
above Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Takker for svar! Skal teste Mailwasher nå..
pmarius Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg har Outlook 2003 - den har en ferdig installert, veldig bra spamstopper
above Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 (endret) Har det samme, men en spammail kom inn EDIT: Jeg satt den på det høyeste nivået, så får jeg se om det hjelper! Takker for tips! Endret 2. april 2005 av xZoPpY
perpyro Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Har brukt spamfilteret i NIS2004 i ett år nå og etter litt opplæring har den en treffprosent på litt over 99%. Den kan dessverre ta ting jeg vil ha også så det er fortsatt lurt å sjekke det som spamfilteret har tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå