Gå til innhold

"SUPERWEEKEND" til latter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke alle som driver med utdanning da.. Men helt ok tilbud, skulle jeg hatt Ipod uansett så bestiller jeg ifra Apple, har så god erfaring med dem. Men for andre som er tvilende til dem, så er jo dette et bra kjøp. 100kr fra eller til er nok for mange.

 

EDIT: Er jo for pokker meg nesten 10 flasker pils (Turborg for min del).

Endret av spurv
Lenke til kommentar
Den prisen er ca. 200 under nærmeste i prisguiden, så jeg synes ikke det er så ille. Dessuten er det håpløst å få gode innkjøpspriser av apple, så jeg synes dette er et meget bra tilbud jeg
Apple iPod mini 4GB MP3 spiller sølv

 

Vanlig pris kr. 2095,-

Pris nå KUN kr. 1750,-

blir som å sammenligne hummer & kanari det da.

 

Sjekk erfaringer under Eltex bilradio da, komplett lar alle legge fram sine erfaringer.

Lenke til kommentar
Den prisen er ca. 200 under nærmeste i prisguiden, så jeg synes ikke det er så ille. Dessuten er det håpløst å få gode innkjøpspriser av apple, så jeg synes dette er et meget bra tilbud jeg
Apple iPod mini 4GB MP3 spiller sølv

 

Vanlig pris kr. 2095,-

Pris nå KUN kr. 1750,-

Sjekk en gang til du. Det er snakk om 20GB iPod, og du quoter en iPod mini fra Netshop? :ermm:

Lenke til kommentar

Det er mer eller mindre latterlig å legge ut slike tråder... Burde egentlig bli stengt synes nå jeg.

 

Hva er egentlig vitsen med å klage på et tilbud??? Nå har faktisk komplett.no "Ukens tilbud", og i tillegg har de jo kommet med "SuperWeekend". Jeg ser faktisk ingen grunn til å "klage", eller hva du nå enn gjør :no:

Lenke til kommentar
Den prisen er ca. 200 under nærmeste i prisguiden, så jeg synes ikke det er så ille. Dessuten er det håpløst å få gode innkjøpspriser av apple, så jeg synes dette er et meget bra tilbud jeg
Apple iPod mini 4GB MP3 spiller sølv

 

Vanlig pris kr. 2095,-

Pris nå KUN kr. 1750,-

Sjekk en gang til du. Det er snakk om 20GB iPod, og du quoter en iPod mini fra Netshop? :ermm:

Viser bare at det er tilbud på Apple produkter.....

Lenke til kommentar
merkelig at folk klager på tilbud!!! når de faktisk får produktet rimeligere.. virker ulogisk egentlig!!

 

ikke alle varer det er slått av like mye på, men det er jo tilbud uansett..

 

sytpeiser!!!

jeg hadde tenkt å skrive det samme selv, men jeg kom ikke på de rette ordene..

 

skjønner heller ikke helt hvordan folk tenker når de faktisk klager på et tilbud. I allefall ikke når det er et tilbud som er billigere enn det alle konkurrentene selger samme produktet til.

 

Tilbud er ikke en selvfølge. det er et privilegium.. dere skal bare være glad for at de gidder ha tilbud..

Lenke til kommentar
Det er faktisk hele 200,- under AppleStore, så det er en ganske god pris, som det er klart Komplett faktisk taper penger på. Syns ikke man kan klage noe særlig mer på det. Hardwarepriser er såppass presset at man uansett ikke ser latterlige tilbud, bortsett fra når butikkene taper på det.

Et forholdsvis bra tilbud, men det er jo ikke noe jeg ville definert som latterlig lavt.

Lenke til kommentar
idioter som klager på tilbud, jeg skjønner ikke hva som henger mellom øra på slike folk. Som mange fler har sagt, vær glad for at dem i det hele tatt har tilbud!

Et lite tips. Les poster før du kommenterer.

Du har jo tydeligvis ikke skjønt så mye stakkars.

Les posten over deg så skjønner du kanskje litt mer.

Lenke til kommentar
Den prisen er ca. 200 under nærmeste i prisguiden, så jeg synes ikke det er så ille. Dessuten er det håpløst å få gode innkjøpspriser av apple, så jeg synes dette er et meget bra tilbud jeg
Apple iPod mini 4GB MP3 spiller sølv

 

Vanlig pris kr. 2095,-

Pris nå KUN kr. 1750,-

Sjekk en gang til du. Det er snakk om 20GB iPod, og du quoter en iPod mini fra Netshop? :ermm:

Viser bare at det er tilbud på Apple produkter.....

Det som netshop selger er den gamle ipod mini'en, som apple ikke selger lenger (jfr. batterilevetiden i specs.). Skulle bare mangle at de solgte den billig da! Når det gjelder iPod 20gb som selges i på komplett i forhold til å kjøpe på applestore, så er min erfaring at du må vente i alle fall to uker på ting fra applestore, mens fra komplett får du det på to-tre dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...