joh-so Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hei, Hver gang jeg kobler til internett logger maskina på messenger 4.7 i bakgrunnen. Ut ifra alternativene i programmet skal det ikke startes når PC'en starter, og er heller ikke tillatt å kjøre i bakgrunnen. Jeg får ikke avinstallert 4.7'en, selv om jeg har 6.2 installert, noe som begynner å irritere meg grenseløst! Litt kjip når pappa skal bruke nettpanken og det eksempelvis plutselig kommer opp ei meliding på skjermen der det står "Hei din bais!" eller lignende (og ja, jeg har morsomme venner....)
miCro Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Start > Kjør > Skriv: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
_Adler_ Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 eg får ikke avinstallert 4.7'en, selv om jeg har 6.2 installert Det du snakker om er Windows messenger 4.7, mens den andre er MSN messenger 6.2. Windows messenger følgte med maskinen.
Grundig Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Eneste minuset med å fjerne Windows 4.7 er at du ikke får brukt "fjernhjelp".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå