Gå til innhold

Hva slags mobiltelefon bruker du nå? fornøyd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker 7610,den har blitt litt treig. Har jo mista den i bakken ca.20 ganger og en gang i snøen. Tastene funker ikke så godt lenger, lite responsive (skyldes etter at jeg mista den i snøen). Er fornøyd, men ønsker meg en ny mobil. :)

Endret av Simen_1987
Lenke til kommentar

Motorola Razr V3

 

er IKKE fornøyd

 

- liten minne

- vanskelig å håndtere

- ikke videokamera

- lite sms

- dårlig bt

- ikke ir

- kamera ikke så fult bra

- kort batteri levetid

 

-- Det verste må være etter man har tatt bilde og skal lagre. Man får 5 velg, men de to øverste er "Send i melding" og "Bare lagre". er man uheldig å klikker på "Send i melding" så kan man bare glemme å restore det bildet, da forsvinner den for godt om man avbryter "Send i melding"

Endret av Ohny
Lenke til kommentar

Meget fornøyd med min N6260. Det er en genial løsning med knapper på samme side som skjermen, så det går å bruke den når den sitter åpen i bilholderen. Tror ikke det er noen andre klapptelefoner som kan brukes åpen i bilen slik. Med Tomtom mobile navigering, radio, kamera og Mp3 spiller har den det jeg trenger.

Terningkast 5. - 1 for liten batterikapasitet. Men egentlig ikke noe stort problem da jeg har HF-3 (handsfree) med lader i bilen.

Lenke til kommentar

Samsung D500 - Synes den er helt genial. Litt spesi design, men funksjonelt.

 

- Eneste minus er at den knøttlille antistøv pluggen til kontakten er så liten at jeg nesten trenger pinsett for å sette den i etter lading :p

 

Noe lite display, men det holder akkurat. Synes både navigasjons tastene og nummer tastene er bra selv om de ligger veldig flatt i tastaturet på en måte, noe som sikkert måtte være sånn pga åpne/lukke funksjonen.

 

Enkel i bruk, veldig bra lyd, supre farger og beste mobilkameraet jeg har sett. Har bare prøvd den mot PC med Bluetooth, men har planer om å kjøpe en datakabel.

 

Flott at det følger med en innpluggbar høyttaler som gir litt bedre lyd hvis du skal spille mp3 for flere. Stereo headsettet med mic er det også god lyd i.

 

Skjønner godt at den har kommet veldig godt ut i tester, anbefales!

Lenke til kommentar

Tok steget ut og solgte min trofaste K700i gjennom 3 kvart år til fordel for D500, men bare fordi jeg trengte forandringer.

 

Vel, den er deilig å holde i. Tok litt tid før jeg fikk satt meg inn i den, men nå kan jeg det meste. Får bare ikke de øreprøppene til å sitte ordentlig i ørene mine, men ellers en grei mobil :)

Lenke til kommentar

Alderon - Løsning på headsett problemet ditt; Superlim ;) Fins det ikke noe som får sånne til å sitte på plass? Har sett noe på TV der de støpte noe av en rar gummi eller noe og lagde øreplugger :hmm:

 

MorbidHamster - Godt kjøp :) Måtte ut med 1100 for min med 12 mnd Tele2 bindingstid (Fallt for Siba reklamen :love:

Lenke til kommentar

Jeg støtter opp om Siemens mobiltelefoner. SX1 er derfor min telefon. Den er fortsatt alene om å ha alt dette; symbian, radio, mp3, videorecorder og minnekort for å nevne noe-Siemens skal lansere nærmere 15 nye mobiltelefoner dette året så da blir de "trendy" igjen! SXG-75 blir dritbra og kommer til høsten! Gleder meg! ;)

 

Har god erfaring med Siemens når det gjelder lang levetid/god kvalitet. Det teller mye!

Lenke til kommentar

Motorola V3 Razr

 

Jeg er derimot knallfornøyd! Det eneste jeg har å utsette på, er at den kunne trengt litt mer maskinkraft. I tillegg hadde de vært flott med støtte for flash-minne. Ellers så er den en designperle som oser kvalitet og luksus.

Lenke til kommentar

For øyeblikket bruker jeg en Samsung D500 mens jeg venter på at min N1m dukker opp. D500'en er helt klart en av de mest talentløse telefonene jeg har brukt. Dårlig lyd, dårlig dekning, den henger seg opp hele tiden, skjermen er oppskrytt. Sliter med å finne noe positivt med denne telefonen. Spesifikasjonene er fine på papiret, men når alle funksjonene er halvferdige blir det bare teit. Må heldigvis bare bruke den et par dager til.

 

 

EDIT: Skulle sende en melding med den nå, men fikk feilmeldingen "Feil". Hva i svarte skal jeg få ut av en sånn melding? Måtte restarte den for å få den til å sende. Blir bare mer og mer forbannet på denne telefonen.

 

Forresten, kan noen forklare meg hvordan jeg kan få den til å huske at jeg vil ha på T9 til enhver tid? Sliter med å finne frem i menyene på denne.

Endret av Swag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...