Gå til innhold

Jump to desktop i WoW.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som "sliter" med at spillet plutselig bare hopper over til desktop?Eller er det bare meg? Se profil for specs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spill i windowed mode i steden :yes: funker som en drøm!

som et vindu? Kødder du? VIl ha hele skjermen seff.

eller har jeg misforstått?

Skrevet

Jeg spiller med wow i windowed mode...drar bare hele vinduet over hele skjermen men lar start-baren være igjen... funker som bare det og du har mye bedre mulighet til å gå ut i windows uten noen problemer... den lille centimeteren som blir borte legger du ikke merke til alikevel :)

Skrevet
Jeg spiller med wow i windowed mode...drar bare hele vinduet over hele skjermen men lar start-baren være igjen... funker som bare det og du har mye bedre mulighet til å gå ut i windows uten noen problemer... den lille centimeteren som blir borte legger du ikke merke til alikevel :)

:nei:

alt+tab funker fett her

Skrevet

Synes alt+tab tar for lang tid jeg... Med Windowed er det bare å trykke og ting kommer over WoW vinduet med en gang.. Veldig handy når man skal sjekke thottbott :wee:

Skrevet

Om du har en blågrønn XP bar kan jeg nesten skjønne det :wee: men jeg merker det ikke i det heletatt ... sitter ikke å stirrer ned der alikevel :)

Skrevet

problemer med jump to desktop? ikke noe prob det da. Er jo bare den fantastiske nye expansionen som blizz har kommet med, dere burde jo føle dere bæret å få være med i betan. ;)

btw: jeg hinter seff til jump to light speed expansionen til SWG.

Skrevet

Spiller for øyeblikker i Window-mode pga. endel folk som maser i IRC, MSN osv. til tider, og det kan jo sikkert vært greit for dem og få et svar en gang før jeg stuper i sengs, en annen grunn er at når jeg spiller Full-Screen og bruker alt+tab, fikser litt i Windows desktop for så å gå inn i WoW igjen, så oppdager jeg endel farge"klatter" over f.eks skill-nummeret på action-baren min, noen som har lignende problem?

Det kan til tider bli litt kjipt, ettersom Window mode ikke akkurat er det fineste for spill-opplevelsens skyld. Tror nesten jeg skal gå tilbake til Full-Screen :)

Skrevet

Det hender at wow jumper to desktop, og blir der... altså... får opp feil melding som sier at ting gikk til #¤%#¤%& og at programmet må avsluttes. Skjer av og til, og på helt tilfeldige steder i spillet. Irriterende.

Skrevet
Synes alt+tab tar for lang tid jeg... Med Windowed er det bare å trykke og ting kommer over WoW vinduet med en gang.. Veldig handy når man skal sjekke thottbott :wee:

Hvis du setter oppløsning og refresh rate i WoW til det samme som på desktopen, så tar det ikke noe tid i det hele tatt. Ikke hos meg ihvertfall.

Trådstarter: Du har ikke inne Directory Opus vel?

Jeg hadde noen problemer med det programmet før, som gjorde at plutselig så ble spillet minimert, og jeg kom til desktopen. Med en gang jeg avslutta D. Opus fungerte alt fint.

Sjekk også at det ikke er andre programmer som maser i bakgrunnen. Lukk alt du kan lukke før du begynner å spille.

Skrevet

Bruk Maximizer! Har dessverre ikke url nå, (google eller skjermforum her) men det er helt genialt. Fjerner de blå kantene fra vinduet og legger vinduet over startmenyen.. Det er et must hvis du kjører dual screen.

Skrevet
Alt+Tab tar unødvendig lang tid.

Spill heller i Windowed mode og maksimer ;)

For lang tid?

Når jeg trykker alt+tab, så minimerer wow seg umiddelbart.

Hvordan kan det ta for lang tid

:roll:

V

Tok en evighet på den andre skjermen min, med den nye tar det 2 sekunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...