Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 (endret) Wow! Dette hadde jeg ikke forventa! Bare sjekk her! EDIT: Motale = Omtale Endret 31. mars 2005 av MeTa][iC
MindTooth Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Ikke akkurat top omtale på GameSpot.com da.. 7.6 "Good" Link: http://www.gamespot.com/pc/action/legostarwars/review.html
Zemeckis Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg har prøvd demoen og synes det var utrolig bra. Hadde faktisk ikke forventet at det skulle være så bra. Så Lego Star Wars skal kjøpes når det kommer på PS2
Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Ikke akkurat top omtale på GameSpot.com da..7.6 "Good" Link: http://www.gamespot.com/pc/action/legostarwars/review.html Jeg synes det er meget godt jeg, når man tenker på at det er et barnespill, og at det er et LEGO-spill (bare tenk på alle de andre LEGO spillene - FLOPPER!)! Men uansett er det bra, og det passer for alle, i alle aldre!
havfal Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Dette virker jo veldig bra, jeg elsket demoen. 7,6 er ikke dårlig for et barnespill
Sire Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Noen som vet hvordan man får til å styre med musa? Synes det var vanskelig å bruke joystikk eller tastaturet. I controllene finner jeg ikke styring for mus.
maze Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg har nå spilt fullversjonen masse. Og kan bare si det var utrolig fett. Også får man en sniktitt på episode III Annbefales på det sterkeste! Lego ruler
Sire Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Ja da e ganske bra spiller med control Vil "control" si en slik en: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113465&view=detailed
Zardoz Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Dere som har prøvd spillet, tror dere at en 6-åring kan håndtere kontrollene på PC-versjonen?
Hr. Jenssen Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 Dere som har prøvd spillet, tror dere at en 6-åring kan håndtere kontrollene på PC-versjonen? Last ned demoen og sjekk. Men joda, spillet skal ikke være så vanskelig. Du må nok sikkert vise han det, men så lærer han nok fort. Som sagt, last ned demoen!
Zardoz Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 [iC' date=15/04/2005 : 13:20] Dere som har prøvd spillet, tror dere at en 6-åring kan håndtere kontrollene på PC-versjonen? Last ned demoen og sjekk. Men joda, spillet skal ikke være så vanskelig. Du må nok sikkert vise han det, men så lærer han nok fort. Som sagt, last ned demoen! God idè, takk
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Helt topp spill, råartig og festlig, spesielt for en gammel lego fantast og en ihuga Star Wars fan, men har ikke prøvd meg på episode 3 enda, no spoiling før jeg får sett filmen! *gledeseg*
Wyldelife Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Prøvde demoen, og "Im in love". Men skal ikke kjøpe ennå!
Zardoz Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Helt topp spill, råartig og festlig, spesielt for en gammel lego fantast og en ihuga Star Wars fan, men har ikke prøvd meg på episode 3 enda, no spoiling før jeg får sett filmen! *gledeseg* Det er noen skikkelige stilige romscener fra ep. 3, så det er bare å glede seg
mummi-pappa Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Det verste er at det høyst sannsynlig kommer et star wars lego spill fra episode 4-6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå