MrLee Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 og DER har du grunnen til absurdt lave priser på noen servere...
Dʋgɢtung Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg er en av de som prøver å dra ned prisen. Ser jeg det ligger masse av en item jeg har, i prisklassen 3-4g, setter jeg min med buyout på 2,5g. Jeg orker ikke å tenke på alle andre, eller serverens internøkonomi. Så lenge jeg tjener pengene mine, er jeg mer enn fornøyd.
A|3x Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Dragonmaw er ødelagt big time.. kan du si 20mithril for 2g? :o Er sånne små engangsnisser som er vant til å jobbe for 50øre dagen som tror det er greit å dra ned prisene slik. Blir ikke mye epic mounts av slikt :\ Patterns og recipes som er "verdt"(imo) 20-50g går ikke for 10g engang.
Radhoo Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 På ravencrest så er det motsatt. Prisene er latterlige lave. 10 rugged leather går for 1g 30s. I CB var disse på minst 2g. Rugged armor kits går for 1g. Jeg solgte disse i CB for minst 2g og helt oppe i 3g 50s. Jeg hadde heller sett at prisene øker i Ravencrest.
likferd Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Det er BRA at prisene er på vei opp. På min server har prisene lenge vært så sykt lave at det ikke har lønt seg å legge ut ting som silk og mageweave cloth på AH, for du får like mye, om ikke mer, av å lage bandasjer og selge til vendor Samme med armor og våpen. Må bare sende alt til en venn som disenchanter og selger de greiene man disenchanter til. Er LITT vanskelig å spare til mount når man ikke får noe mer en vendorpris, med mindre man er heldig og finner et epic våpen eller noe..
Doga Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Litt off-topic: Jeg skulle bli Armorsmith, og ble det etter å ha brukt sinnsykt mye penger, tid og energi på det, bare for å finne ut at det egentlig ikke lønner seg. Tingene du kan lage er ikke på langt nær så bra som ting man finner, og de krever latterlige mengder ingredienser som er latterlig sjeldne. Blacksmithing utgår over skill 250 mener jeg, da har du lagd armor og våpen som duger i forhold til lv, men på 300 smiing er det slutt. Derfor løper jeg, en lv 60 paladin, og skinner og miner for tiden, tjener mye bedre på det har jeg funnet ut. Det eneste jeg tjente masse penger på som Armorsmith var å lage Truesilver Gauntlets, plate wristarmor til lv 40 som gir 16 strength og 7 stamina tror jeg det siste var. Solgte nesten 20 for alt fra 8g til 23g Så jeg konkluderer med å fraråde folk å bli Armorsmith.
Hanzo Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Stormrage, 10 rugged leather 1G, 1 rugged armorkit, 1-1,5G. Synes det er greie nok priser.
alt Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 vel det er litt annerledes med mining siden copper blir brukt i blacksmithing helt opp til 165 og da trenger du kanskje bronze bars for å lage shining silver breastplate for penger... men ja er absurd mye for copper fikk 160 copper på en time... og solgte mye av dette på AH for 90 silver med 1g buyout... blei 8 kjappe gull mens jeg hjalp en newbie friend
ahpadt Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Ja det er voldsomt overpriset... Synd at folk faktisk er villige til å betale disse syke prisene.Men det verste eksempelet på overprising var uansett en på Stormreaver serveren, som vill selge dette itemet: Underworld Band på en auksjon som startet på 250g, med buyout på 500g. :lol::lol: Seriøst? Den ringen er kanskje ikke verdt 20G en gang!
Pjakk Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hvorfor skal man egentlig selga varene billigere enn det man kan få dem for?
Roberticus Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Prisene dere nevner overrasker meg litt. Som en tidligere poster sa så er det helt andre priser på Dragonmaw serveren. Hvis jeg er heldig får jeg 5 sølv for 20 linen cloth, 50 sølv for 20 silk, osv. Dette er på Horde siden. Har slitt som pokker med å tjene brukbare penger på AH men synes det er veldig vanskelig med slike priser. Det eneste som tydeligvis går an å tjene store penger på er å kjøpe opp blå (rare) items til billige buyouts eller lave bud som timer ut, for så å selge de på nytt til minst dobbel pris av hva du ga selv. En kompis har tjent ganske bra med gull på denne strategien. Min mage er nå lvl 41 og har ca 10g. Jeg har nettopp skifta ut Tailoring skillen med Mining, slik at jeg nå har Skinning og Mining. Må innrømme at det røyk veldig mye Cloth og gull på å arbeide opp Tailoring (179 når jeg ditcha den). Hvordan jeg skal få råd til et ridedyr innen de neste 4-5 levla er en nøtt jeg prøver å knekke. Folk sier "farm penger i SM". Vel, det er veldig vanskelig å få team i SM for tiden. It's a hard life on Dragonmaw.
Jørgen Sørheim Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Tror egentlig det er en fordel å holde seg til gathering/gathering i begynnelsen av spillet. Nesten ingen gidder å kjøpe rasket du lager uansett. Kjør skinning og mining/herbalism i begynnelsen, og suppler gjerne med fishing. Når man så senere har kommet opp i level, skal man ha litt grunker på bok, og da er det uhorvelig mye lettere å bli god i en crafting-skill. For øvrig, jeg snakket tidligere om Deviant fish. I går fikk jeg 5g for 40 stykker, som tok meg en times tid å samle sammen. Neste minstepris per stack blir nå 2.5g med buyout på 3.
AntatraCK Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Min mage er nå lvl 41 og har ca 10g. Jeg har nettopp skifta ut Tailoring skillen med Mining, slik at jeg nå har Skinning og Mining. Må innrømme at det røyk veldig mye Cloth og gull på å arbeide opp Tailoring (179 når jeg ditcha den). Hvordan jeg skal få råd til et ridedyr innen de neste 4-5 levla er en nøtt jeg prøver å knekke. Folk sier "farm penger i SM". Vel, det er veldig vanskelig å få team i SM for tiden. It's a hard life on Dragonmaw. Forskjellene er store der du, jeg er bare lvl 37 og har 54 gull,. Fatter ikke hvordan folk ikke klarer å få mount når de er lvl 40. Jeg har bare kjøpt et par items som jeg MÅTTE ha, på AH. Selger for det meste det jeg finner av stuff, kjøper det mest nødvendige. Det kan ikke være så mvanskelig å tjene penger. PS: er på Shadow Moon serveren og har mining/engineering.
John Keats Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg har tailoring og enchanting på min char. Jeg lager grønne items som jeg disenchanter og selger strange dust og greater magic essence på AH med sinnsyke buyouts. Fikk meg mount i level 40, men hadde pengene i 39.
Treat Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 vel, mage er en veldig dyr klasse og trene, noe de har fiksa litt på i patch`N
ahpadt Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 vel, mage er en veldig dyr klasse og trene, noe de har fiksa litt på i patch`N Priest er minst like dyr, og jeg hadde 118G på ding lvl 40. :]
AntatraCK Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg har tailoring og enchanting på min char. Jeg lager grønne items som jeg disenchanter og selger strange dust og greater magic essence på AH med sinnsyke buyouts. Fikk meg mount i level 40, men hadde pengene i 39. Koster det ikke sykt med penger å kjøpe råvarene til tailor/enchanter ? Eller har du en ALT char som fikser det ?
Jørgen Sørheim Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 På lvl40 kan man bare svippe innom en haug med lvl10-20 humanoids og slakte for fote, og vips, så har man linen/wool nok til masse grønne klær. Man må selfølgelig ut med noen sølv for tråd og farger..
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 AH er din venn. Lager 16slots backpack som selger alt i fra mellom 50-100g. Hadde aldri kjøpt til den prisen selv men de fleste er level 60 som kjøper. En annen ting som er litt lurt. Dra til low level plasses og annonser at du kjøper dit og datt x ganger vendor pris. Folk stormer til som noen gærninger. Så lager du noe eller selger råvarene til AH til blodpris. AH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå