Gå til innhold

Battlefield Patch rekkefølge (BF1942,BFV,DC,POE)

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Battlefield 2 spørsmål.. Hvorfor i huleste står det at Battlefield 2 patch 1.01 will be installed når jeg prøver å innstallere patch 1.02?? Har lasta ned patchen fra 2 forskjellige steder også. Skjønner ikke bæret jeg. Når den er ferdig innstallert står det at InnstallShield Wizard has succesfully innstalled Battlefield 2 patch v1.01, mens det liksom var patch 1.02 jeg prøvde å innstallere??????

Skrevet
Battlefield 2 spørsmål.. Hvorfor i huleste står det at Battlefield 2 patch 1.01 will be installed når jeg prøver å innstallere patch 1.02?? Har lasta ned patchen fra 2 forskjellige steder også. Skjønner ikke bæret jeg. Når den er ferdig innstallert står det at InnstallShield Wizard has succesfully innstalled Battlefield 2 patch v1.01, mens det liksom var patch 1.02 jeg prøvde å innstallere??????

Ea har ikkje endra det frå 1.01 til 1.02 i setupen, er slik hos alle. Du har installert 1.02 patchen.

Skrevet

Takk for svar :yes: Begynte nesten å bli bekymra her... så for meg at jeg ikke kom til å få spillt online når alle andre enn meg hadde oppgradert til 1.02 :D

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Ah. innstallerte battlefield 1942 igjen i dag.

Laster ned en haug med patcher nå. Skal bli digg å spille det igjen :wee:

Gidder ikke kjøpe bf2 dog.

Skrevet

den linken du har til BF2 pachen kan jo ikkje lastes ned!! eg har regga med på den siden, men det komer aldrig noe nedlastings vindu når eg trykker!

***** drit! aldri spilla BF2 eg då!!! *****

Skrevet

paching ødleger jo bare spillet!!

Eg instalerte den pachen her nå men når eg skulle starte spillet så ble skjermen svart i noen sekunder og så gjekk det tilbake til skrivebordet!! :(

• 5 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...