Gå til innhold

komplett.no priser????


Anbefalte innlegg

hallo!

 

jeg har nettopp bestilt varer fra komplett.no for første gang. men de har ikke alt inne ennå. må vente.

 

men jeg lurer på om hvis prisene endres i ventetiden, blir det tatt i betraktning når jeg betaler for varene? skal jeg betale summen som gjelderidag eller da jeg bestilte?

 

en ting til:

jeg har benyttet meg av ukens tilbud, og lurer på om det gjelder når alle varene er på lager og de sender de til meg?

 

tusen takk til alle som vil dele sine erfaringer med webshopper til meg :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisene som var der, gjelder også selvfølgelig etter at varene har kommet på lager, de kan jo plutselig ikke sette OPP prisen og forlange at du skal betale mer. Flere ganger har jeg bestillt ukens tilbud dagen etter at tilbudet "egentlig" skulle gått ut, men noen der borte hadde glemt å endre prisen tilbake igjen ... stakkars meg :wink:

Lenke til kommentar

Du betaler den prisen som var oppgitt da du bestilte varene.

Hvis din ordre tar lang tid før den kommer inn på lageret o.l kan du jo bare avbestille alt og bestille det på nytt hvis det har vært prisfall, de kan ikke nekte på det.

 

Bestiller kun fra norek jeg og der er det sånn.

Komplett har jo herma totalt etter noreks webshop,mulig de har en fellespakke eller no (mamut)?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-02 14:47, Tantor_ skrev:

Du betaler den prisen som var oppgitt da du bestilte varene.

Hvis din ordre tar lang tid før den kommer inn på lageret o.l kan du jo bare avbestille alt og bestille det på nytt hvis det har vært prisfall, de kan ikke nekte på det.


Bestiller kun fra norek jeg og der er det sånn.

Komplett har jo herma totalt etter noreks webshop,mulig de har en fellespakke eller no (mamut)?


 

 

de er faktisk delre av samme firma.

 

Komplett til privat kunder og norek til bedrift kunder

:smile:

Lenke til kommentar

Be om ordrebekreftelse, så snart du har fått dette kan de ikke endre på den prisen! Smartclub gjorde en brøler med pris en gang (Priset et Geforce 3 Ti 500 som et GF2 MX :grin: ) De måtte levere til røverpris til de som hadde mottatt ordrebekreftelse....

 

Ha en herlig dag alle sammen!

Lenke til kommentar

om prisene forandre gjelder prisene på bestillingstidspunktet.

 

Men om dem går ned i pris så forandrer dem ikke prisene automatisk,men om du ringer får du den nye bedre prisen.

 

At dette ikke gjøres automatisk,har sammenheng med att dem heller ikke øker prisene automatisk etter bestilling ved prisstigning(noe som neppe hadde vert serlig populært heller) :smile:

 

Så om prisene går ned så ring :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...