Gå til innhold

Hvordan tjene mye penger fort ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg finner et sverd, og skal bruke det, og jeg får beskjeden " This item will bind you" eller no sånt. Blir item soulbound da?

For hvis jeg ikke tar på det, kan jeg da selge det i AH?

ja. ;)

 

Hvis det står "this item will bind to you" når du plukker det opp blir det souldbound og kan ikke selges. Vis det ikke sier noe når det plukkes opp kan det selges på AH eller bruker (da vil det blir souldbound)

Lenke til kommentar
Hvis jeg finner et sverd, og skal bruke det, og jeg får beskjeden " This item will bind you" eller no sånt. Blir item soulbound da?

For hvis jeg ikke tar på det, kan jeg da selge det i AH?

ja. ;)

 

Hvis det står "this item will bind to you" når du plukker det opp blir det souldbound og kan ikke selges. Vis det ikke sier noe når det plukkes opp kan det selges på AH eller bruker (da vil det blir souldbound)

fint! nå vet jeg det.

man lærer noe nytt hver dag her på WoW forumet. :D

Lenke til kommentar
Spiller med orc warrior lvl 32, og jeg er honored i orgrimmar, koster mounten 90 g da?

 

er ganske newbie jeg,hva betyr at man er honored?

:dontgetit:

Æret, gjør man quest for Thrall i Orgrimmar blir man honored. Du blir sett på en person som har gjort noe viktig.

Do i make myself clear?

Lenke til kommentar

Vil tørre å påsta at Earth Elementals og Rock Elementals er det samme, Rock Elementals går vel som Earth Elementals, og ja, de skal spawne nærmere Kargath i Dustbowl, prøv å gå oppover fjellkanten og mot byen.. Det skal ligge noe huler osv. der oppe, mange elementer.

 

Om du vil ha mer motstand kan du dra litt nordover fra Kargath og sloss mot noen Greater Rock Elementals, 40-42 om jeg ikke tar helt feil.

 

Sliter for tiden med Elemental Leatherworking questet jeg, vet ikke helt om jeg orker å starte innsamlingen av alle itemene engang, 2 items som har utroligt lav droprate, og jeg må i tillegg ha dem fra hver av elementene.. Tror også det er slik at de dropper fra 45+ eller høyere også, huffameien.. Skal aldri bli noe Elemental Leatherworker ut av meg :(

Lenke til kommentar
Grind SM. Bigtime moneymaker.

Dere som grinder SM, går dere Solo, eller finner dere et team? I team må man jo rolle på alt mulig, og er rimelig tilfeldig hva man ender opp med om rollen er FFA =)

Gå med folk fra guilden (trenger ikke mer enn 3-4 folk) og roll-to-use.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...