Gå til innhold

Guild med 18årsgrense / Burning Blade / Alliance


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på utkikk etter et seriøst guild med 18årsgrense. Har vært innom 2 norske guild nå og er temmelig lei 14åringer som ikke kan oppføre seg, grunnen til at jeg ga opp IRC etter 4 års tro tjeneste =)

 

Ikkenoe negativt ment, men jeg ønsker å spille med likesinnede. Finnes ikke dette og det melder seg interesse, starer jeg et eget!

 

Mvh, 43 Rouge Burning Blade

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som om det ikke er like mange 20-30 åringer som ikke kan oppføre seg.

Eneste som irriterer meg med de yngre er nok den hyppige bruken av capslock.

 

Aldersgrense i en guild har nok ikke så utrolig mye med oppførselen til guildmedlemmene.

 

Men, små guilder har en tendens til åha roligere medlemmer ettersom jeg har erfart.

Lenke til kommentar

Enig at det kan være mye fjortis-språk på en del guilds. Normalt er ikke dette problem for meg. MEN det er et problem når jenter på under 18 begynner å snakke om sex (og hinte dithen) på chatten liksom. Dette er motbydelig å høre på....og har ingenting i spillchatten å gjøre.

Lenke til kommentar
Enig at det kan være mye fjortis-språk på en del guilds. Normalt er ikke dette problem for meg. MEN det er et problem når jenter på under 18 begynner å snakke om sex (og hinte dithen) på chatten liksom. Dette er motbydelig å høre på....og har ingenting i spillchatten å gjøre.

:ohmy: Jøsses. Glad jeg spiller på RP-server \ ikke har møtt så mange sånne folk :)

Lenke til kommentar

Alderen har ikke så mye med hvordan folk er, skriver og oppfører seg å gjøre, som det har blitt sagt.

Bare en av de høytrangerende folkene i guilden min er over 18, jeg har sett folk som selv har hatt barn eldre enn dem som har vært komplette idioter - med oppførsel deretter. De vet enkelt og greit ikke hvordan de skal oppføre seg på nett og i spill.

Vi er på Earthen Ring, for øvrig, så vår guild er vel lite aktuell for deg.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Rettskrivning tenker jeg.

Rogue:

An unprincipled, deceitful, and unreliable person; a scoundrel or rascal.

One who is playfully mischievous; a scamp.

A wandering beggar; a vagrant.

A vicious and solitary animal, especially an elephant that has separated itself from its herd.

An organism, especially a plant, that shows an undesirable variation from a standard.

 

Rouge:

A red or pink cosmetic for coloring the cheeks or lips.

A reddish powder, chiefly ferric oxide, used to polish metals or glass.

Lenke til kommentar
Alderen har ikke så mye med hvordan folk er, skriver og oppfører seg å gjøre, som det har blitt sagt.

Bare en av de høytrangerende folkene i guilden min er over 18, jeg har sett folk som selv har hatt barn eldre enn dem som har vært komplette idioter - med oppførsel deretter. De vet enkelt og greit ikke hvordan de skal oppføre seg på nett og i spill.

Vi er på Earthen Ring, for øvrig, så vår guild er vel lite aktuell for deg.

Jeg vil tippe at det som har mer å si på oppførselen er hvor lenge dem faktisk har vært aktiv på Internett i form av andre MMORPGs, IRC eller annen chatting. De som ikke har vært særlig aktiv i MMORPGs, forum, IRC eller lignende (i det hele tatt ikke kommunisert så mye med andre folk over nett) vil jeg tro ikke helt vet hvordan de skal oppføre seg :p

Tror de kan si/gjøre alt på nettet, for der blir de aldri tatt liksom..

 

En annen ting er at mange har spilt en del CS over nett, og der er det mye "omg plz u sux n00b nabb nub" etc., og det hjelper ikke så mye på oppførselen det heller om det er det eneste de har drevet med online :p

Bare for å presisere: Jeg prøver ikke å si at alle CS-spillere er sånn, bare at det er veldig mye sånn oppførsel i miljøet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...