Gå til innhold

mysterie om d røde godterie


Anbefalte innlegg

klart vi jørr d r itj no.................. prob å læs d du skriv... i d, heil tat førr vi bærr ælsk folk, såmm skrv språket sm vill ta øver værden sms sprk du e et funnj!

 

klart æ e førbannja øve at d e minjdre røde djevla,,, i sægmannsposan d m¨å værr et salsjtricks førr å få øss førbrukeran til å kjøp meir av døm........................................

 

e det nokkan som æ ænig?

Anæ at d e måbbing på gang her ællæjr? :whistle:

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
klart vi jørr d r itj no.................. prob å læs d du skriv... i d, heil tat førr vi bærr ælsk folk, såmm skrv språket sm vill ta øver værden sms sprk du e et funnj!

 

klart æ e førbannja øve at d e minjdre røde djevla,,, i sægmannsposan d m¨å værr et salsjtricks førr å få øss førbrukeran til å kjøp meir av døm........................................

 

e det nokkan som æ ænig?

Jeg kan også skrive dialekt vis jeg vil, men da vil ikke folk gidde å lese det man skriver for at det er så vanskelig ;)

 

Bandidos Pelle ser at du er fra Oslo, men er det sånn folk skrive på dialekt der nede? :hmm:

Endret av X_Z_E_R_O
Lenke til kommentar
klart vi jørr d r itj no.................. prob å læs d du skriv... i d, heil tat førr vi bærr ælsk folk, såmm skrv språket sm vill ta øver værden sms sprk du e et funnj!

 

klart æ e førbannja øve at d e minjdre røde djevla,,, i sægmannsposan d m¨å værr et salsjtricks førr å få øss førbrukeran til å kjøp meir av døm........................................

 

e det nokkan som æ ænig?

Jeg kan også skrive dialekt vis jeg vil, men da vil ikke folk gidde å lese det man skriver for at det er så vanskelig ;)

 

Bandidos Pelle ser at du er fra Oslo, men er det sånn folk skrive på dialekt der nede? :hmm:

trur ikkje det.. det e meire sånne ord som "jeg trokke det azz" å slike ting di bruke som dialekt ;)

 

hehe.. vist man skriver på dialekt, må man jo studere teksten bedre, og da blir den grundig lest,, å ikke skummlest :D

 

så det er vell ett slagt trickz :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...