Gå til innhold

Prosjekt : Radio Old Style { Update 21/4 - 05 }


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har netopp begynt på et nytt prosjekt som jeg kaller Prosjekt Radio (Old Style) Det jeg skal gjøre er og bygge et radio kabinett i tre og sette inn radio innmat i det så det kan spille! Radioen er jeg ikke helt sikker på ennå enten blir det en bil radio eller en billig til 98,- hos claser'n. Jeg har valgt og bygge det med 2,5cm tykke sponplater. Visst jeg får lyst og råd skal jeg kle radioen med kryssfîner. Legger ved en skisse som jeg har laga! Warning : Jeg er en dårlig Sketchup fyr :p Bilder kommer imorgen tror jeg, må få cameraet noen som har lånt det :hrm: Håper på god respons og tilbekemeldinger!

 

El NetZor

 

Edit: Lagt til skikkelig bilde :cool:

 

RadioPlan.jpg

Endret av El Netzor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei har nye sketchup tegning.. Den ble veldig fort laget og veldig dårlig :thumbdown: Jeg lagde den fort for jeg vil fortere ned i kjelleren og jobbe :thumbup: Men her kommer de:

 

Forklaring : Bak skal jeg bare ha slike "Gamle" griller vet ikke hva dere vil kalle de skal komme bildet av de senere. På siden er det egentlig ikke noe stort uten om "NetZor" logoen. Toppen er helt lik ikke noe spesielt der heller... Som sagt gamle radioer hadde jo ikke så masse styling rundt om kring.. Nyt sketchup tegningen da :p

post-132-1112028512_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Blir sikkert bra det...

Men ta en toturial i SketchUp. Lover at du blir mye bedre.

Det gjorde jeg. Blei myye bedre bare av å se en av dem.

Tror det er noen som kan skjrive under på det hvis de har sett workloggen min.

Gå inn her og velg den nest øverste!

 

Skal følge med!

Lenke til kommentar

Vel det er jo ikke den største updaten jeg har sitt men update må man jo ha!

 

Hva er dette for noe AU! det svir i aua! (12v 50w pære den som skal varme opp radioen)

 

UpdateRadioOldstyleJPGSmall.jpg

 

Og uten strøm på :

 

UpdateRadioOldstyleJPG2Small.jpg

 

Som sagt glødepæra er enormt liten! Foressten kjøpte ikke den radioen tidligere nevnt den var enorm liten :ermm: kjøpte en til 1,- mer så var mye større og mye bedre! ;) Håper kanskje på en update i morgen.. Har enda ikke funnet ut knapper ennå...? altså slike man vrir på trenger slike man har på skap bare litt mindre så limer jeg de på selve dimmeren i radioen..!

 

Nå va syns dere?? Ikke så mye og synse da kommer update i morgen da så..

 

Edit: Reziset bildene! :)

 

NetZor

Endret av El Netzor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...